י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הקרב בין דגל לשלומי אמונים מחריף

מינוי דודי זלץ יעוכב: "יש גבול להשפלה שעובר הציבור החסידי"

לאחר שבדגל התורה למנוע את מינויו של שמעון גולדברג לתפקיד סגן בשכר, כעת מודיעה סייעת שלומי אמונים כי היא תעכב גם את מינוי הסגן של 'דגל' בביתר • בדגל הארצית לא נותרו חייבים - ולבקשת ראשי התנועה הארצית הוקפאו המגעים שנוהלו עם סיעת אגודה בירושלים ובחיפה 

מינוי דודי זלץ יעוכב: "יש גבול להשפלה שעובר הציבור החסידי"
פלאש 90

לאחר שבדגל התורה הצליחו למנוע אמש (שני) את מינויו של שמעון גולדברג לתפקיד סגן בשכר בעקבות חילוקי הדעות בין המפלגות בעיר בית שמש, כעת מודיעה סיעת שלומי אמונים כי הם יעכבו גם את מינוי הסגן של 'דגל' בביתר.

גורמים בשלומי אמונים אמרו הבוקר: "מינוי הסגן של 'דגל התורה' בביתר מתעכב לעת עתה". לטענתם: "יש גבול לפגיעה בנציגי שרי התורה והחסידות ולהשפלה שהציבור החסידי עובר מהם בימים האחרונים; זאת למרות שהיינו בעבר שותפים במשך שנים".

עוד נמסר משלומי אמונים: "אנו שוקלים לנקוט פעולות נוספות כלפי דגל התורה. אנו מקווים ומייחלים שהנושא ייפתר בקרוב והאחדות בביתר תימשך ותשפיע לטובה על יתר הארץ".

כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח כי היום צפויים להתמנות סגני ראש העיר בעיר ביתר, כאשר מטעם דגל התורה יתמנה דודי זלץ ומטעם ש"ס צפוי להתמנות היום יהודה עוביידי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בדגל התורה לא נותרו חייבים ולבקשת ראשי תנועת דגל התורה הארצית - הוקפאו המגעים שנוהלו עם סיעת אגודת ישראל בערים ירושלים ובחיפה.

כזכור, אתמול התכנסה סיעת 'יהדות התורה' וברוב קולות - בהיעדרותם של נציגי אגודת ישראל - הודיעה כי היא תתנגד לכניסה לקואליציה. המשמעות - מי שיצביע אחרת ייחשב לסיעה פורשת ולא יוכל ע"פ החוק להתמנות לסגן.

באגודת ישראל הופתעו מהמהלך והסירו את ההצבעה על מינוי הסגן מסדר היום, כך שהמינוי עדיין נבחן באופן חוקי על ידי צוות עורכי דין.

שלומי אמונים ביתר בית שמש ליצמן פרוש דודי זלץ שמעון גולדברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד