י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
המאבק בבית שמש

חבר 'דגל בית שמש': "נשרת את האופוזיציה"

חבר מועצת העיר בית שמש, מטעם 'דגל התורה' שלמה ברילנט בראיון ל'בחדרי חרדים': "אלו התנאים לכניסה לקואליציה של עליזה בלוך". צפו בראיון

חבר 'דגל בית שמש': "נשרת את האופוזיציה"

שעות לאחר שנכנס לתפקידו כחבר מועצת העיר בית שמש, שלמה ברילנט בראיון ל'בחדרי חרדים' מציב תנאים לכניסה לקואליציה של עליזה בלוך.

בראיון ל'בחדרי חרדים' אומר ברילנט כי, "ניכנס לקואליציה רק כשהדברים הדתיים יסתדרו, ככל שצרכי הדת יסתדרו ויתנו לנו את התפקידים כפי שמגיעים לסיעה בת ארבעה מנדטים אנחנו נכנס לקואליציה. נהיה קואליציה נאמנה. עד אז נשרת את האופוזיציה נאמנה".

לדבריו, "עדיין נושאי הדת של מקוואות, עירובין וקבורה הם נושאים שלא הסתדרו, לא כדי שאנחנו נשלוט בהם אלא שהרבנים ישלטו ויקבלו את מה שהם צריכים לפעול למען הציבור החרדי".

ברילנט משיב לטענות כי דגל התורה 'גנבה' מנדט והפרה הסכם כשדרשו ממשה אבוטבול שלא לפרוש מהמועצה והוא אומר כי, "כרגע אנחנו סיעה אחת ופועלים כעמדת הסיעה, אנחנו לא מחזיקים את משה אבובטול אלא יש לנו הוראה של מרן הגר"ח קנייבסקי, ככל שהוא יורה לנו אחרת הוא יעשה מה שרבותיו יאמרו לו".

כזכור, אמש התקיימה בסערה ישיבת מועצת העיר הראשונה כאשר סיעת דגל התורה נותרה לעת עתה באופוזיציה. בנוסף 'בחדרי חרדים' חשף כי שר התורה הגר"ח קנייבסקי הורה למשה אבוטבול שלא לפרוש מתפקידו למרות הסיכום הקודם עם סיעת אגודת ישראל.

בית שמש דגל התורה משה אבוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד