ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
העונש קל מדי

העליון דחה את ערעור הרב הפוגע מצפת

הרב מצפת שהורשע בפגיעה בשמונה נשים ונידון לשבע וחצי שנות מאסר הגיש ערעור על גזר דינו, שנדחה היום פה אחד על ידי שלושת השופטים שישבו בדיון, אשר מתחו ביקורת על קולת העונש שקיבל

העליון דחה את ערעור הרב הפוגע מצפת
הרב עזרא שיינברג מצפת צילום: מאיר וקנין, פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: בית המשפט העליון דחה את ערעורו של הרב עזרא שיינברג, שנידון ל-7.5 שנות מאסר לאחר שהורשע בביצוע עבירות חמורות במסווה של טיפול בשמונה נשים שביקשו את סיועו.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי השופטים יוסף אלרון ואלכס שטיין, מתחו ביקורת על הסדר הטיעון שנערך עם שיינברג, בנימוק שהעונש שהוטל עליו אינו הולם כלל את חומרת מעשיו, וציינו עוד כי ללא הסדר הטיעון היה צריך להיגזר על שיינברג עונש מאסר חמור יותר.

בפרקליטות הגיבו לפסק הדין ואמרו כי בית המשפט העליון קיבל את עמדת הפרקליטות והותיר על כנו עונש של 7.5 שנות מאסר בפועל שהוטל על הרב שיינברג, אשר הורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירות חמורות בשמונה מתלוננות.

"המדובר בענישה משמעותית בנסיבות העניין לאור מורכבות ההליך, קשיים ראייתיים שהתגלו תוך כדי ניהולו והשלכותיהם האפשריות בפן המשפטי והאישי, ושבמהלכו אף נערך הליך גישור" נמסר.

שלושת שופטי בית המשפט העליון הביעו את דעתם על כך שמדובר במעשים חמורים ביותר, בהם המערער ניצל את מעמדו בקהילה ואת סמכותו הרבנית.

עזרא שיינברג עונש מאסר פגיעה בנשים מעשים חמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד