י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הח"כ החרדי מזהיר:

"סכנות גדולות במנהרות הרכבת בכניסה לי-ם"

בדיון שקיימה היום ועדה בכנסת שבראשותו של ח"כ חרדי-ליטאי, התברר כי ישנן סכנות חמורות האורבות בפוטנציאל לנוסעי מנהרות הרכבת החדשות בכניסה לירושלים

"סכנות גדולות במנהרות הרכבת בכניסה לי-ם"
ליאון וכץ במנהרות הרכבת צילום: נועם רבקין פנטון \ פלאש 90

במהלך דיון אשר התקיים בשבוע האחרון בוועדת המדע והטכנולוגיה, פנה יו"ר הוועדה, ח"כ אורי מקלב, למנכ"ל משרד התקשורת, נתנאל כהן, בבקשה שיפעל לשיפור תשתיות הסלולר במנהרות הרכבת לירושלים ובמנהרות המובילות לבירה בכביש מספר אחת, כך שיפעלו בצורה תקנית.

"מצב זה בו אין תשתית סלולרית רציפה ותיקנית במקומות אלו מביא לשיבושים בשירות הסופי לאזרח לצד סכנות גדולות קיימות במקומות אלו כאשר יצטרכו ח"ו להזעיק עזרה ולא יוכלו", אמר יו"ר הוועדה ח"כ מקלב.

בדבריו פנה מקלב למנכ"ל המשרד ואמר כי: "בונים כבישים חדשים, מנהרות הרכבת לירושלים, כביש אחד לירושלים חנכו מנהרה בשנה האחרונה ולא יכלו לעשות משדר שיפתור את הבעיה? אנו מעצמת הייטק ויש לכך פתרונות. אנו עדים לכך כי יש ניתוקים של שיחות במנהרות או מחסור בקליטה אלו דברים שיש בהם גם אלמנט צרכני וגם אלמנט חוב למקרי חירום. זוהי תשתית לאומית חיונית מאוד. באלמנט הצרכני הערך המוסף של הרכבת הינה לא רק צמצום הפקקים אלא שניתן יהיה לעבוד מהדרך, אך כאשר רובה של הדרך הינה מנהרה ולא ניתן לתקשר דבר זה לא מאפשר".

מנכ"ל משרד התקשורת ציין כי יגייס את משרדו יחד עם יתר המשרדים הרלוונטים לפתרון הבעיה במהרה. "מדינת ישראל מתפתחת במהרה ולא נתנו את דעתנו עד כה לבעיה הזו, הדברים צריכים להיות ברשיונות החברות", אמר.

יצויין כי במקומות בהם ישנה חברה פרטית אשר מפעילה ומחויבת לשירות ללקוחותיה הבעיה אינה קיימת כך במנהרות הקיימות בכביש שש החברה התקינה מכשור אלקטרוני מיוחד אשר מתגבר על בעיות הקליטה במנהרות ומביא לכיסוי מלא של איכות הקליטה במקום.

מנהרות רכבת רכבת ישראל אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד