י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התביעה נגד החתן היהודי

קושנר שילם 100 אלף דולר פיצויים לתובעים

בעקבות תביעה ייצוגית שהגישו דיירים בבניין שבבעלותו, שילם ג'ארד קושנר לתובעים סכום פיצוי זעום יחסית להונו - 100 אלף דולרים בלבד 

קושנר שילם 100 אלף דולר פיצויים לתובעים
רויטרס

חברת הנדל"ן שבבעלות משפחתו של ג'ראד קושנר, חתנו היהודי ויועצו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שילמה כ-100 אלף דולר פיצויים, בגין גביית דמי שכירות גבוהים, בעקבות תביעה ייצוגית שהגישו חמישה שוכרי דירות בברוקלין הייטס.

דברה ריגל, עורכת דין המייצגת את קושנר בתיק התביעה, סיפרה כי קושנר ביצע באופן וולנטרי את ההחזרים לדיירים וגם רשם מחדש את היחידות דיור כיחידות לשכירות.

כזכור כפי שדווח לפני מספר חודשים, חברת הנדל"ן של חתנו היהודי של הנשיא דונלד טראמפ - ג'ארד קושנר, הואשמה על ידי דיירים לשעבר בבניין הכולל 350 דירות שבבעלותו. כי אופן ניהול השיפוץ שבוצע בבניין, היה במטרה לגרום להם לעזוב.

מדובר בדירות יוקרתיות לכאלה המסוגלים לשלם שכר דירה גבוה. כשהחברה קנתה את הבניין הממוקם באזור וויליאמסבורג שבברוקלין בשנת 2015, היא החלה בשיפוצים אינטנסיביים, שכללו קידוחים שהחלו מצאת החמה ונמשכו אל שעות הלילה המאוחרות.

הדיירים שהתגוררו בבניין סיפרו, כי תמונות נפלו להם מהקירות מרוב קידוחים, אבק כיסה כל פינה וכן עכברושים שהסתובבו והטרידו את מנוחתם. לטענת הדיירים לשעבר, החברה של קושנר עשתה זאת בכוונה, כדי לגרום לדיירים לעזוב את הבניין, כדי שיגיעו במקומם דיירים חדשים, אשר יש להם את היכולת לשלם לפחות 500 דולר לדירת מחסן בבניין.

לטענת אותם דיירים, הקמפיין של חברת קושנר צלח, בשלוש השנים האחרונות יותר מ-250 דירות להשכרה - 75% מהבניין, נמכרו, או הושכרו לדיירים מבוססים יותר, עם סכום של יותר מ-155 מיליון דולר, בממוצע של 1.2 מיליון דולר לדירה.

חברת קושנר הגיבה על התלונות, ומסרה כי "אף דייר לא הוצא בכוונה תחילה".

אך הנתונים מצביעים על תחלופה גבוהה בבניין, שהיה גבוה יותר באופן משמעותי מאשר בבניינים ממוצעים עירוניים שבהן משכירים דירות, כמן כן מספר דיירים לשעבר בבניין הגישו תביעה על חשיפת אבק שגורם לסרטן.

ג'ארד קושנר תביעה ייצוגית תביעת פיצויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד