י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תם עידן

העיתונאי המום: התוכנית ירדה בלי להודיע

אחרי שנים רבות ואחרי פטירתו של אחד משני המגישים של התוכנית 'לונדון וקירשנבאום', היא יורדת מן האוויר לטובת ריענון התוכניות במסגרת המיזוג שנחתם בין 'רשת' ל'ערוץ עשר' | המגיש הוותיק שלה ירון לונדון טוען כי שמע על כך בתקשורת ולא עודכן בצורה רשמית

העיתונאי המום: התוכנית ירדה בלי להודיע
ירון לונדון צילום: משה שי, פלאש 90

'ערוץ עשר' הודיע על שיבוץ תוכנית אקטואליה חדשה בהגשת העיתונאי אמנון לוי, שתשודר מידי ערב בשעה 18:00, בערוץ רשת-עשר וזאת במקום התוכנית הוותיקה "לונדון וקירשנבאום", שמגיש איש התקשורת הוותיק ירון לונדון, זה שנים רבות, אלא שמסתבר כי לונדון עצמו לא עודכן כך ושמע זאת באמצעות כלי התקשורת.

בשיחה עם 'דה מרקר', אמר לונדון: "נעתקו המילים מפי כשראיתי את ההודעה. אני צריך לשוחח בעניין עם מנכ"ל ערוץ עשר, יוסי ורשבסקי", לדבריו הוא מחזיק בחוזה לשידור התוכנית עד חודש יולי 2019, וכעת המשמעות היא הפרת החוזה.

לונדון סבור כי מדובר בנקמה על כך שסירב לבקשת מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי שלא לייצר סרט תיעודי עבור תאגיד השידור הציבורי 'כאן', "החוזה שלי מאפשר לי לעבוד במקומות נוספים. זה כלל לא סותר את החוזה עם ערוץ עשר", טוען לונדון בשיחה עם 'דה מרקר'.

לדבריו, "ורשבסקי עצמו עודד אותנו בחצי השנה האחרונה למצוא מקומות אחרים, לאחר שאמר לנו בגילוי לב שערוץ עשר לא יחיה", הוא אף סיפר ללונדון כי קיבל הצעה מהתאגיד להעביר את תוכניתו אליה, אך עדיין שום דבר לא נסגר. הוא גם הבהיר כי התוכנית עשויה לרדת מן האוויר, אל לא הודיע לו כלל בצורה רשמית כמקובל על הורדת התוכנית הוותיקה מן האוויר.

כאמור, העיתונאי אמנון לוי יגיש במקומו תכנית יומית בשעה 18:00 ולונדון מבהיר לסיום בשיחה עם 'דה מרקר', כי "זה לא עניין של פגיעה בכבוד. אני לא נעלב מההודעה הזו", מה שכן הפריע לו זו העובדה ש"בהודעה כתוב כי אני זה שיזמתי את העזיבה וזה לא נכון. לא היה בכוונתי לעזוב. אני מאוד מכבד את ורשבסקי ואפילו אוהב אותו, אבל העניין הוא פשוט מוזר מאוד. הדברים לא נאמרו לי".

ירון לונדון תוכנית ערוץ עשר אמנון לוי יוסי ורשבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד