י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אבוטבול נשאר

כך פועל דרעי לסיים את המשבר בבית שמש

לעת עתה, משה אבוטבול נשאר חבר מועצת העיר בית שמש, ומאידך יו"ר ש"ס אריה דרעי פועל ליישם את ההסכם שנחתם עם שלומי אמונים לפני הבחירות 

כך פועל דרעי לסיים את המשבר בבית שמש
דרעי ואבוטבול צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

בעקבות הסערה ולאחר החשיפה ב'בחדרי חרדים', כי משה אבוטבול קיבל הוראה ברורה משר התורה הגר"ח קנייבסקי, שלא לפרוש ממועצת העיר עבור נציג שלומי אמונים, למרות הסיכום טרום הבחירות כי ש"ס תפרוש לטובת הנציג החסידי.

על פי הודעת תנועת ש"ס ששוגרה דקות לכניסת השבת, "בהתאם להתחייבות שניתנה לפני הבחירות בנוגע לכהונת חברי המועצה בבית שמש, נציגי רשימת ש"ס למועצת העיר בית שמש שלא נבחרו, צפויים להגיש את התפטרותם מהרשימה מיד בתחילת השבוע".

בש"ס מצדדים בביכום שנחתם בין משה אבוטבול לנציג שלומי אמונים בליל הגשת הבחירות, בו התחייב על דעת יו"ר התנועה אריה דרעי כי נציג ש"ס יתפטר לטובת נציג שלומי אמונים אברהם נחמן פרנקל.

ל'בחדרי חרדים נודע, כי על פי יוזמת תנועת ש"ס, חברי הרשימה המקומית שלא נכנסו למועצה, יודיעו ליו"ר התנועה על פרישתם מהרשימה ולאחר מכן באם אבוטבול לא יתפטר, הרי שנציג ש"ס שכן נבחר - יתפטר במקומו.

נציין כי על פי החוק, זכאי שר הפנים להכניס כל אדם לרשימה כלשהי, למרות שלא היה בהרכב אותה הרשימה בבחירות וזאת במקרה וכל ייתר חברי הרשימה שלא נבחרו - פורשים.

אריה דרעי ש"ס משה אבוטבול שלומי אמונים בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד