י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
טראמפ נהנה ותיקן בהומור > צפו

קריאות לנשיא בהדלקה: "עוד ארבע שנים"

במהלך טקס ההדלקה המסורתי בבית הלבן זכה הנשיא טראמפ לקריאות מחמיאות מצד היהודים שנכחו בו, אשר איחלו לו עוד ארבע שנים בבית הלבן. הוא תיקן אותם ל"שש שנים" אבל מבחינתו העיקר הוא המסר שביקשו להעביר • צפו

קריאות לנשיא בהדלקה: "עוד ארבע שנים"
טראמפ נואם בהדלקת נרות חנוכה בבית הלבן צילום: רויטרס

מוזמנים יהודים שהגיעו לבית הלבן להדלקת נר חנוכה, צעקו לעברו של הנשיא טראמפ "ארבע שנים נוספות".

אירוע הדלקת נר החנוכה לא מתאפיין בדרך כלל בגוון פוליטי, אך בעל כורחו של הנשיא, קיבל הטקס גוון פוליטי ברור, בעוד בשנה שעברה טראמפ הזמין רק את תומכיו, הפעם הוזמנו גם מתנגדיו בקרב הקהילות היהודיות, ותומכיו צבעו את האירוע בצבעים פוליטיים ברורים וצעקו לעברו של טראמפ, "עוד ארבע שנים בבית הלבן".

הקריאות ותגובתו של טראמפ. צילום: דוברות 'הבית הלבן'

קריאות התמיכה בנשיא הגיעו בזמן שדיבר על החלטתו להעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים, דקות לפני שהודלקה החנוכייה. כזכור טראמפ הודיע ​​על החלטתו להעביר את השגרירות לפני כשנה, ב-6 בדצמבר 2017. ובמהלך אירועי חנוכה ביום חמישי, תומכי טראמפ הביעו את הערכתם להחלטה הזו. הנשיא שאהב את הקריאות הגיב ואמר "שש שנים נוספות, ארבעה זה נחמד, אף פעם לא שמעתי את זה לפני".

טראמפ מכהן עד כה רק שנתיים מתוך הארבע. כך שלפי קריאות התומכים יש לו עוד שש שנים, בהנחה שינצח את הבחירות בעוד שנתיים.

בניגוד למסיבת חנוכה של הבית הלבן בשנה שעברה, שלא הוזמן אליה אף חבר קונגרס דמוקרטי יהודי, הפעם רשימת המוזמנים כללה כל חבר יהודי בקונגרס - רובם המכריע דמוקרטים, וחלקם הגדול הגיע לטקס הדלקת הנרות, על אף האיבה בין הנשיא לדמוקרטים.

דונלד טראמפ הבית הלבן הדלקת נרות חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד