י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אסון בחופשת החנוכה

הסב נהרג - נכדתו בת ה-9 נפצעה קשה

בתאונה חזיתית שאירעה הבוקר בכביש 2410 סמוך ליישוב עין השלושה נהרג נהג אחד הרכבים, נכדתו בת ה-9 ונהג הרכב שכנגד נפצעו באורח קשה ופונו במסוק לבית החולים סורוקה

הסב נהרג - נכדתו בת ה-9 נפצעה קשה
תאונה חזיתית סמוך לעין השלושה צילום: כבאות והצלה נגב

נהג נהרג, ילדה נפצעה באורח קשה, ונהג רכב נוסף נפצע בינוני עד קשה בתאונה שאירעה בכביש 2410 בסמוך לעין השלושה.

גבר כבן 80 נהרג בתאונת דרכים שאירעה הבוקר מעט לאחר השעה 7:15 בכביש 2410 מעין השלושה לכיוון כיסופים. בתאונה נפצעה קשה ילדה כבת 9 וגבר כבן 40 שפונו באמצעות מסוק מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

הילדה בת ה-9 סובלת מחבלות בראש ובגפיים, הפצוע הנוסף סובל מחבלות בחזה ובגפיים, שניהם כאמור במצב קשה.

חובשת בכירה במד"א איילת רם סיפרה: "מדובר בתאונת דרכים קשה בין 2 כלי רכב פרטים. אחד מהרכבים היה בשולי הכביש כשבתוכו 2 נוסעים, הנהג היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו, ילדה שהייתה גם כן ברכב ונפגעה באורח קשה טופלה בשטח ופונתה במסוק מד"א לבי"ח סורוקה יחד עם נהג הרכב השני שהיה לכוד וחולץ כשהוא סובל מחבלות קשות בפלג גופו העליון."

רועי נאוה חובש ב'איחוד הצלה' דיווח: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה של אחד הנהגים שגופתו חולצה ע"י צוותי כיבוי. כמו כן בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הענקנו טיפול רפואי ראשוני לילדה כבת 9 ולנהג רכב כבן 40 שפונו לאחר מכן במסוק להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה".

חקירת התאונה נמשכת בידי בוחני תאונות דרכים ממרחב הנגב.

שעתיים לאחר מכן, פירסמה דוברות המועצה האזורית אשכול, כי ההרוג בתאונה הוא אריה להב בן ה-80 מוותיקי וממייסדי הקיבוץ ניר עוז בעוטף עזה. נכדתו שנפצעה אינה תושבת האזור - שהתה עם סבה לרגל חופשת החנוכה. 

תאונה חזיתית הרוג פצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד