י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
כחודש וחצי אחרי הבחירות

חבר המועצה מש"ס הודיע במפתיע על פרישה

באופן מפתיע לגמרי, פיני עזרא מסיעת ש"ס בירושלים, שבלט מאוד בעשייה הציבורית, הודיע הבוקר על פרישתו ממועצת העיר לטובת עסקיו הפרטיים | עולות טענות על כך שהוא מאוכזב מחלוקת השלל לאחר הבחירות, אולם הוא מכחיש כי זו הסיבה | דרעי: "ביקשתי ממנו שיחזור בו"

חבר המועצה מש"ס הודיע במפתיע על פרישה
פיני עזרא צילום: ארנון בוסאני

בתום קדנציה קצרה, חבר מועצת העיר ירושלים פיני עזרא, הודיע כי הוא פורש מתפקידו הציבורי ומבקש שלא להתמנות מחדש לחבר מועצת העיר.

בהודעה ששיגר עזרא לכלי התקשורת, כתב, "לאחר כ-3 שנים במועצת העיר ירושלים החלטתי לעזוב את תפקידי במועצה ולא להמשיך לקדנציה נוספת ולהתמקד בעסקי הפרטים ולעשות לביתי".

"אני מודה למפלגת ש"ס ולשר הפנים הרב אריה דרעי על האמון וההזדמנות הנדירה אשר ניתנה לי על ידם לשרת את הציבור ומאחל לסיעת ש״ס הצלחה רבה בקדנציה הקרובה" הוסיף.

התפטרותו של עזרא מפתיעה את חבריו לסיעה ואת חברי מועצת העיר, שכן עזרא היה פעיל בולט בעשייה הש"סית בעיר שבמרכזו החזיק בתיק 'מורשת מן המזרח', שהפיק עשרות אירועים לציבור הספרדי בירושלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בקרב חבריו הקרובים עולות טענות, על כך שעזרא פורש כתוצאה מהאכזבה לאחר חלוקת השלל, בהם תיק הסגן וייתר התיקים, כשהוא נותר ללא כלום. אולם עזרא טוען למקורביו כי הסיבה היחידה לפרישה היא שעסקיו נפגעו בעקבות הפעילות הציבורית.

עזרא שמשמש כיזם ואיש נדל"ן ימשיך בעבודתו, כאשר טרם ברור האם דרעי יקבל את התפטרותו או שמא יורה לו להישאר בתפקידו כחבר מועצת העיר ירושלים.

כשעה לאחר הודעתו של עזרא, הגיב יו"ר ש"ס השר אריה דרעי: "קיבלתי בצער רב את החלטתו של ידידי הרב פיני עזרא לפרוש מכהונתו כחבר מועצת העיר ירושלים מטעם ש"ס".

"לרב פיני עזרא יש זכויות רבות בפעילותו העניפה למען הציבור בקדנציה האחרונה בירושלים וכן במסירותו הרבה להצלחת מערכת הבחירות האחרונה. בשיחתי עמו, ביקשתי ממנו שיחזור בו כי יש לו עוד הרבה מה לתרום אך הוא ביקש לפרוש בשל עסקיו", אומר דרעי.

"ברצוני לאחל לו הצלחה רבה בכל מעשה ידיו, נחת מילדיו וסיעתא דישמיא בכל אשר יפנה", כך דרעי.

חברו לסיעה אברהם בצלאל, הגיב הבוקר לפרישתו של עזרא מהחיים הפוליטים ואמר, "שמעתי בצער על התפטרותו של ידידי פיני, מדובר באחד מאנשי העשייה הטובים והחרוצים שהיו לנו בסיעת ש"ס ירושלים - אשר ללא ספק יחסר לי באופו אישי ולתושבי י-ם באופן כללי, מאחל לו הצלחה בדרכו החדשה".

פיני עזרא ש"ס עיריית ירושלים הודעת פרישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד