י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סערת הקינוחים הלא כשרים

בנט לאחר המתקפה: "מתכוון להניח לנושא"

מספר ימים לאחר שנחשף כי ראש הממשלה ביקש להכפיש את רעייתו באתר 'וואלה' וסורב, ולאחר המתקפה שלו נגד נתניהו, בנט מניח את הנושא בצד ומבהיר טרם כניסתו לישיבת הממשלה עם נתניהו, "יש לנו מדינה לנהל"

בנט לאחר המתקפה: "מתכוון להניח לנושא"
Avi Dishi/Flash90

לאחר הסערה בעקבות הפרסום של עמית סגל ב'חדשות', לפיו ראש הממשלה ביקש מבעלי אתר 'וואלה' לפרסם ידיעה מכפישה על גילת בנט, רעייתו של שר החינוך נפתלי בנט, ולאחר המתקפה שהשיב בנט בעקבות הפרסום הוא נשאל הבוקר (ראשון) שוב על הנושא, בהגיעו לישיבת הממשלה השבועית בירושלים. 

"לפני כ-15 שנים אשתי, גילת, לפני שהיא לגמרי שמרה מצוות, הייתה שפית קינוחים במסעדה בניו יורק. מאז עברו הרבה מאוד מים בירדן. אני לא חושב שראוי לעסוק בזה", אמר השר לשאלת העיתונאים.

למי שניבא כי הסיפור השולי הזה יפיל את הממשלה, בנט מבהיר, "אני מתכוון להניח לנושא הזה מכיוון שיש לנו מדינה לנהל. אני מתכוון לשתף פעולה עם ראש הממשלה נתניהו בכל ענייני המדינה".

הוא התייחס גם למבצע 'מגן צפוני' נגד המנהרות שחפר חיזבאללה ואמר, "מדינת ישראל לא צריכה יותר להתייחס לחיזבאללה כאל ישות נפרדת מלבנון, כפי שעשינו במלחמת לבנון השנייה, מכיוון שהיכולת לברור את אותן רקטות מתוך בתי אזרחים אינה קיימת ומכיוון שחיזבאללה הפך להיות חלק מהותי ומרכזי ממדינת לבנון הריבונית".

"לכן", אומר יו"ר 'הבית היהודי' "אם חלילה ירו לעבר מדינת ישראל רקטות מלבנון, אנחנו נראה בזה פעולה מלחמתית של מדינת לבנון הריבונית, על כל המשתמע מכך. מי שמתיימר להיות "מגן לבנון", ימצא את עצמו כמחריב לבנון".

לגבי אורך הפעולה בגבול אמר בנט, "אני מעריך שהפעולה ההנדסית לנטרול המנהרות תיארך חודשים ואולי יותר. ב-2014 היה קו פרשת המים בעניין מנהרות טרור, אז הנחתי על שולחן הקבינט את בעיית המנהרות מעזה ועד היום אנחנו עדיין מטפלים בנטרול אותן מנהרות. זה ייקח זמן גם בלבנון, אנחנו לא צריכים לשבת עם סטופר".

כזכור, ביום רביעי שעבר פירסם הכתב עמית סגל בחברת 'החדשות', תמלילים מפי מקורביו של איש העסקים שאול אלוביץ', מהם עלה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר לבעלי אתר 'וואלה' שאול אלוביץ וביקש לפרסם באתר כי רעייתו של נפתלי בנט, עבדה כשפית במסעדות לא כשרות. כך על פי גירסתם.

יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט שיגר תגובה חריגה וחריפה במיוחד, כאשר ביקש מראש הממשלה להתנצל בפני רעייתו גילת על הכוונות להשמיץ את שמה.

‏"צר לי עליך, מר נתניהו. ‏טרחת אישית להתקשר לבעלי "וואלה" כדי לפגוע באשתי. ‏זהו מעשה נבזי ופחדני. ‏תתבייש לך", תקף השר בחשבון הטוויטר שלו.

הוא הוסיף וכתב, "‏התחתנתי עם גילת, אישה מופלאה, ישראלית מבית חילוני וערכי, ויחד הקמנו בית ציוני דתי נפלא. ‏משפחתי היא גאוות חיי".

לסיום ביקש מנתניהו להתנצל בפני רעייתו, "‏אל תתנצל בפניי; אני לא מעוניין. ‏תתנצל בפני אשתי".

יאיר נתניהו הוסיף אש למדורה ותקף בחזרה: "נו ואתה עשית את זה מליון פעמים כנגד אמא שלי עם נוני מוזס ועם כל עורך של כלי תקשורת אפשרי במדינה. נו ו?".

 

נפתלי בנט גילת בנט אוכל לא כשר בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד