י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מונשם בפגייה • "אכזריות בלתי נתפסת"

הידרדרות במצב התינוק שיולד - חיי האם בסכנה

בביה"ח שערי צדק בירושלים עדכנו כי למרות שבלילה היה נראה כי מצבו של התינוק שיולד אמש ע"י הרופאים בניתוח קיסרי יציב - הבוקר חלה הידרדרות במצבו וסכנה נשקפת לחייו • האם, שנפצעה קשה בפיגוע, מורדמת ומונשמת - כאשר אפשר להצביע על שיפור במצבה • כל הפרטים

הידרדרות במצב התינוק שיולד - חיי האם בסכנה
pixabay

בבית החולים שערי צדק בירושלים עדכנו כי למרות שבלילה אמש (ראשון) היה נראה כי מצבו של התינוק שיולד ע"י הרופאים בחודש השביעי יציב - הבוקר נרשמה הידרדרות במצבו.

פרופ' יונתן הלוי, מנהל המרכז הרפואי שערי צדק, אמר בריאיון לרדיו גלי צה"ל כי התינוק, שנולד בניתוח קיסרי, נמצא בפגייה כשהוא מונשם וכי הוא לא יצא מכלל סכנה.

אמו, שנפצעה קשה בפיגוע, מורדמת ומונשמת, כאשר אפשר להצביע על שיפור במצבה. עם זאת, עדיין נשקפת סכנה לחייה.

ד"ר אלון שוורץ, כירורג בכיר ביחידת הטראומה של בית החולים, אמר אתמול כי האם הגיעה עם פצעי ירי באזור הבטן התחתונה והאגן: "ביצענו פעולות ייצוב בחדר טראומה והיא נכנסה לחדר ניתוח לתיקון כירורגי של הפגיעות. עשינו יילוד חירום של התינוק והוא הועבר לפגייה במצב יציב להשגחה וניטור".

מצה"ל נמסר הבוקר כי בעקבות הפיגוע מבצעים חיילים, לוחמי מג"ב וכוחות הביטחון "סריקות בכפרים באזור החטיבה המרחבית שומרון ובנימין כחלק מהחיפושים אחר המחבלים. במקביל נמשכים המאמצים המודיעיניים".

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, כתב בחשבון הטוויטר: "הבוקר נתפלל כולנו לרפואתו של תינוק בן כמה שעות בלבד ולרפואת אמו שנורו אמש בפיגוע רצחני בעפרה. האכזריות בלתי נתפסת. אני מחזק את כוחות הביטחון וסומך שישמו ידם במהרה על המחבלים המתועבים".

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, כתב בחשבון הטוויטר: "מתפללים לשלום האם והתינוק בפגייה, שנפגעו בפיגוע הטרור בעופרה. צה״ל וכוחות הביטחון ישיגו את המחבלים המתועבים ואת שולחיהם".

כזכור, האם בת ה-21 נפצעה אמש באורח קשה בפיגוע הירי שאירע בטרמפיאדה הסמוכה לעופרה, והיא איבדה דם רב כתוצאה מהירי.

היא אושפזה בבית החולים שערי צדק והרופאים נלחמים על חייה. בעלה בן ה-22 אושפז אף הוא לאחר שנפצע באורח קל בפיגוע.

הצעירה בת ה-21 מבית אל במקור, נישאה לפני שמונה חודשים לבן 22 מירושלים. מאז החתונה עברו להתגורר יחד באלון מורה. הלילה, שניהם נפצעו מירי שבוצע מרכב חולף כאשר עמדו בטרמפיאדה.

כוחות גדולים של צה"ל עורכים סריקות נרחבות לאיתור המחבל או המחבלים שביצעו את הפיגוע.

‏יצוין כי לפני תשעה שבועות ביצע המחבל אשרף נעאלווה, פלסטיני בן 23 תושב הכפר שוויכה, פיגוע ירי במפעל שבאזור התעשייה ברקן ורצח את זיו חג'בי הי"ד בן 35 מראשון לציון וקים לבנגרונד-יחזקאל הי"ד בת 28 מראש העין. המצוד אחריו עדיין נמשך.

פצוע קשה תינוק ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד