י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המאבק מקבל חיזוק

פרסום ראשון: המרא דאתרא מצטרף ל'דגל'

המאבק של 'דגל התורה' נגד הקואליציה בבית שמש מקבל חיזוק בדמות מכתב ששיגר רב העיר הגר"נ קופשיץ שטוען כי "ענייני הדת בסכנה" | מכתב זה מגיע לאחר ש'בחדרי' חשף את מכתבם של רבני 'דגל' לנציגים המקומיים בו הורו להם, שלא להיכנס לקואליציה כי זה בגדר "חילול השם"

פרסום ראשון: המרא דאתרא מצטרף ל'דגל'
הגר"נ קופשיץ, מרא דאתרא בית שמש צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

המאבק נגד הקואליציה העירונית בבית שמש נמשך. לאחר ש'בחדרי חרדים' חשף את מכתב רבני בית שמש, שהורו שלא להיכנס לקואליציה של עליזה בלוך, המרא דאתרא מצטרף למאבק.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי רב העיר בית שמש הגר"נ קופשיץ, שיגר בימים האחרונים מכתב, בו הוא הביע חשש מסכנת הקואליציה שהקימה ראש העיר עליזה בלוך, תוך שהוא מציין כי "ענייני הדת בסכנה".

לשון המכתב: "אל תושבי עירנו! היות שמצב העירובין, מקוואות וקבורה בעירנו וכן שאר עניני הדת בסכנה שלא יפלו ח"ו בידיים זרות, נבקש בתחנונים מכל מי שיש בידו לפעול ע"מ למנוע גזרות אלו שיעשו בכל כוחם וכל העוסקים והמסייעים יזכו לכל טוב בזה ובבא".

המכתב מגיע כהמשך למכתב שהנפיקו רבני 'דגל התורה' בעיר, שנחשף ב'בחדרי חרדים', בו כתבו לנציגים המקומיים כי "כעת כמה עניינים של דת הנוגעים לציפור נפשינו, אינם מסודרים, ועל כן בשלב זה הוא חילול השם, ואסור להיכנס לקואליציה כזו".

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי אל מכתב רבני 'דגל התורה' בעיר, הצטרפו עוד ועוד רבנים, בהם הרב חנוך אלבק, הרב דוד רייכמן, הרב יהושע פטרוף, הרב שלמה פרטיג, הרב שלום שאול הכהן מונק, הרב ברוך דז'יאלאבסקי, הרב אליעזר מרגליות, הרב דוד גניש והרב יהושע הוכברג.

הרב נתן קופשיץ בית שמש דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד