י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אותו דפוס פעולה לכמה נשים

הנוכל הסדרתי עקץ חרדית ב-400 אלף שקל

לאחר שנעצר מספר פעמים, בן 40 בעל חזות חרדית - תושב בית שמש, נעצר בחשד לעושק אשה חרדית תוך מצג שווא | החקירה גילתה כי באשר למצבו הרפואי ונושאים נוספים בגינם הוא חייב סכומי כסף גדולים | המשטרה איתרה נשים נוספות שנעשקו על ידו באותו דפוס פעולה   

הנוכל הסדרתי עקץ חרדית ב-400 אלף שקל
צללית. אילוסטרציה צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90

חשוד: מערכת לחצים, מניפולציות ומצגי שווא - חוקרי המשטרה חשפו דפוס פעולתו של חשוד שפעל לאיתור נשים באתרים חברתיים במטרה לנהל עמן קשר אישי ולעשוק את כספן - הבוקר יובא החשוד להארכת מעצרו.

משטרת ישראל ניהלה בתקופה האחרונה חקירה סמויה שהחלה בעקבות תלונה שהוגשה, כנגד גבר בחשד שבמשך תקופה ניהל קשר אישי עם אשה חרדית אותה הכיר ברשת החברתית, במהלכו גרם לה במרמה ותוך הצגת מצג שווא באשר לזהותו האמתית להיקשר אליו, וכל זאת על פי החשד במטרה לעשוק את כספה היחיד.

חקירת המשטרה העלתה חשד כי במשך חודשים ארוכים הפעיל החשוד מערכת לחצים גדולה על האישה שכללה שליחת הודעות רבות ושיחות טלפון בהן יצר בפניה עפ"י החשד מצג שווא באשר למצבו הרפואי ונושאים נוספים בגינם הוא חייב סכומי כסף גדולים.

עוד עלה החשד, כי החשוד שידע את המצב הנפשי בו נמצאת האישה, פעל על מנת לנצלה לטובתו האישית והצליח ככל הנראה לעשוק ממנה במרמה כ-400 אלף ש"ח תוך מספר חודשים.

חקירת המשטרה הובילה לאיתורן של נשים נוספות ולחשיפת דפוס הפעולה של החשוד, שעפ"י החשד מזה מעל שנה פעל לאתר הנשים בעיקר מהמגזר הדתי והחרדי באתרים חברתיים, ובמרמה תוך יצירת מצג שווא באשר לזהותו עשק מהן כסף רב.

אתמול (שני), פשטו השוטרים על ביתו של החשוד בשנות ה-40 מבית שמש ותפסו מדיה שונה שעל פי החשד שימשה אותו בביצוע העבירות. החשוד נעצר לחקירה.

החשוד נחקר במשטרה בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף, התחזות במטרה להונות. הבוקר הוא יובא בפני בית משפט השלום בירושלים בבקשה להאריך מעצרו.

"שוב אנו עדים לשימוש עברייני של חשוד ברשתות החברתיות על מנת להסתיר את זהותו האמתית ולאתר נשים בכדי ליצור את קרבתן ולנצל לטובתו האישית את מצבן הנפשי במטרה לעשוק אותן" ציין ראש צוות החקירה.

"הגשת התלונות והחקירה הסמויה שהתנהלה תוך שילוב אמצעים מתקדמים, הביאו לחשיפת זהותו האמתית של החשוד, שניצל את רשת האינטרנט להצגת זהות פיקטיבית באתרי היכרויות, ויצר בקרב הנשים מצג שווא ליצירת קרבה אישית ובכך גרם לפגיעה נפשית וכלכלית באותן נשים" אמר.

עוקץ נשים נוכל סדרתי בית שמש התחזות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד