י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
להשקיע במערכת

לראשונה בחסידות: אוספים כסף לקו נייעס

במכנובקא בעלזא הרימו את הכפפה ואוספים תרומות לקו הנייעס של החסידות | כמה תעלה מערכת השידורים החדשה? - 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

הרבי ממכנובקא בעלזא. צילום: שוקי לרר
הרבי ממכנובקא בעלזא. צילום: שוקי לרר צילום: שוקי לרר

קווי המידע בחצרות החסידים התרבו בשנים האחרונות וצצים בזה אחר זה כפטריות אחר הגשם. אין חסידות גדולה כקטנה המכבדת את עצמה, שלא מחזיקה ברשותה קו נייעס, המדווח מהנעשה בחצר הקודש, בפרט על השמחות שנערכות בחצר הרבי ועוד. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בחסידות מכנובקא בעלזא, המפעילים אף הם קו מידע יחד עם שיעורי תורה, הגיעו למסקנה שצריך לשדרג את המערכת של השידורים החיים המועברים מהאדמו"ר, ולראשונה מבקשים מהחסידים סכום חד פעמי של 101 שקלים עזרה. 

במודעת ההתרמה נכתב: "כידוע לכם מערכת "קול התורה" משרתת את קהל אנ"ש כבר כחמש שנים, מעולם לא ביקשנו את עזרת הציבור על אף ההוצאות הכבדות מדי חודש בחודשו לתחזק את המערכת, ולהכניס שיעורי תורה וכדומה, אולם עתה היות שיש צורך גדול לשדרג את המערכת הן מבחינת התוכן והן מבחינות  אחרות, להעשיר את המערכת ולהקל על השומעים להגיע אל חפצם בניקל".

"כמו כן בימי החנוכה ובכל יומא דפגרא ועתות שמחה אצל כ"ק מרן הרבי שליט"א מעבירים אנו שידורים חיים דרך המערכת, ואחרי נסיונות רבים שעשינו במערכת הגענו למסקנה שצריך להשקיע במערכת עצמאית לשידורים חיים, והיות וההוצאות של שדרוג המערכת מסתכמות ביותר מ 15 אלף שקל".

"אי לכך", כותבים מפעילי הקו, "מוכרחים אנו לבקש מקהל אנ"ש השומעים והנהנים ממערכת "קול התורה והחסידות" את עזרתכם באופן חד פעמי, קחו חלק והשתתפו לכל הפחות בסכום של 101 ₪ והמוסיף תבוא עליו ברכה".

האם בחסידויות נוספות גם יבקשו עזרה מהחסידים עבור הקו? אנחנו נמשיך ונעקוב.

קו נייעס מכנובקא בעלזא כסף שידורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד