י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בתיעוד שהפיץ

החיזבאללה עוקב מקרוב אחר פעילות צה"ל

ערוצי התקשורת של חיזבאללה ממשיכים לעקוב מקרוב אחר פעילות צה"ל ומדווחים על הפעילות באופן אינפורמטיבי • הלילה פרסם חיזבאללה סרטון וידאו חיילי ההנדסה של צה"ל פועלים בגבול לבנון • צפו בתיעוד שהפיץ הארגון

החיזבאללה עוקב מקרוב אחר פעילות צה"ל
חיילים צילום: דובר צה"ל

ערוצי התקשורת של חיזבאללה ממשיכים לעקוב מקרוב אחר פעילות צה"ל ומדווחים על הפעילות באופן אינפורמטיבי. בין היתר הם מפרסמים תמונות רבות המתעדות את חיילי צה"ל בשטח, בפעילות לאיתור מנהרות נוספות.

הלילה (שלישי) פרסם חיזבאללה סרטון וידאו, בו ניתן לראות את חיילי ההנדסה של צה"ל פועלים בגבול לבנון לאיתור מנהרות נוספות, מלבד שלושת המנהרות שכבר אותרו במסגרת מבצע "מגן צפוני".

בוידאו נראה אחד החיילים כשהוא שולף רובוט באמצעות חבל, מפיר שנחפר לעומק האדמה.

עיתונאי המפרסם בימים האחרונים תיעוד מהגבול מהצד הלבנוני, פרסם היום תיעוד של חיילי לבנון פרוסים בסמוך לגבול, כאשר חלקם עם מטול RPG לכאורה.

בכירי ארגון הטרור ובהם גם מזכ"ל הארגון חסן נסראללה, ממשיכים להימנע מהתייחסות ישירה לפעילות צה"ל.

פרשן לבנוני ציין בהקשר לכך כי שתיקת חיזבאללה לנוכח הפרסומים בישראל - הנה אסטרטגיה מסורתית של חיזבאללה והוסיף כי כעת הארגון לומד את תמונת המצב ואת כוונות ישראל.

סגנו של נסראללה, נעים קאסם סגן מזכ"ל חזבאללה, התראיין לעיתון האיראני בערבית 'אלופאק', אולם במהלכו נמנע מלהזכיר במפורש את מבצע צה"ל לאיתור המנהרות בגבול לבנון. הוא ציין כי חיזבאללה מרתיע את ישראל באופן שגורם לה להימנע מלנקוט יוזמה מולו. עוד ציין, כי כל העורף הישראלי, כולל תל אביב מצוי בטווח הטילים של הארגון.

חבר המועצה המרכזית של חיזבאללה, נביל קאוק, ציין כי "אסטרטגית ההתנגדות" היא ההגנה מפני מתקפה של ארה"ב ושל ישראל באזור. לדבריו, ישראל מסוגלת לאיים על מדינות האזור אך היא מורתעה מהתעצמותה של "ההתנגדות".

אבראהים אלאמין, עורך היומון אלאח'באר המקורב לחיזבאללה, פרסם אתמול (שני) מאמר בו ציין כי מאז מלחמת לבנון השנייה עבר חיזבאללה מתפיסה הגנתית לתפיסה התקפית, העברת המערכה לשטח האויב. במאמרו כתב כי אין מכשול טבעי או אנושי שימנע את התקדמותם של עשרות פעילים ברגל, באופנועים, בכלי רכב צבאיים או אזרחיים לעבר לב הגליל.

חיזבאללה צה"ל תיעוד רובוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד