י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בתום תקופה סוערת

פגישת הרבי מבעלזא ודרעי לאיחוד השורות

בתום תקופה סוערת: השר דרעי נועד הערב לפגישה ממושכת עם האדמו"ר מבעלזא • 'בחדרי' חושף את הדברים שהשמיע הרבי מבעלזא במהלך השיחה

פגישת הרבי מבעלזא ודרעי לאיחוד השורות
השר דרעי והרבי מבעלזא בפגישתם הערב צילום: באדיבות המצלם

בתום תקופה סוערת בה עלו מחלוקות רבות בין הסיעות החרדיות, כאשר במרכזן הפיצול בבחירות לראשות העיר ירושלים - יו"ר ש"ס השר אריה דרעי נועד הערב (שלישי) לפגישה ממושכת עם האדמו"ר מבעלזא.

בפגישה, שארכה כשעה, בהשתתפות נציג בעלזא בכנסת, ישראל אייכלר, ונציג בעלזא בעיריית ירושלים, מיכל הלברשטאם - דנו הנוכחים באיחוד הסיעות החרדיות מחדש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי האדמו"ר מבעלזא הביע את דאגתו מהפיצול ברחוב החרדי ופירט את הצורך לאחד את הציבור כולו ולחזור לשתף פעולה - כל הסיעות החרדיות ובכל המובנים.

במהלך הדיון, עלה על שולחנם נושא חוק הגיוס שנמצא על הפרק, ובו קיימים חילוקי דעות קשים בין סיעות דגל וש"ס לאגודת ישראל. יצוין כי השר דרעי הצהיר בכמה הזדמנויות כי רק עם איחוד בין הסיעות יצליחו להעביר את החוק הטוב לעולם התורה.

בנוסף, העלה השר דרעי את נושא הרכבת הקואליציה בירושלים. לעת עתה נראה כי אגודת ישראל לא תכנס לקואליציה, לאחר שגם הערב ישבו הצדדים לישיבת מו"מ בירושלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד כי דרעי, המשמש כחבר בקבינט הביטחוני, נועד במשך דקות ארוכות לשיחה בארבע עיניים עם האדמו"ר ובמהלכה הוא עדכן אותו בהתפתחויות הביטחוניות בצפון ובדרום.

בעלזא אריה דרעי חוק הגיוס הקבינט הביטחוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד