י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לא נותנים 100 ימי חסד

המתקפה של ביטאוני 'אגודה' על עיריית ירושלים

'אגודת ישראל' שלעת עתה מסרבת להצטרף לקואליציה שמנסה משה ליאון לגבש, גם לא נותנת לו 100 ימי חסד להוכיח את כוונותיו ויוצאת במתקפה חריפה על ראש העיר הנבחר: "למרבה הצער, עד כה לא נקטה עיריית ירושלים בצעדים הדרושים, כדי להחזיר לתושבים את שלוותם"

 המתקפה של ביטאוני 'אגודה' על עיריית ירושלים
המודיע והמבשר. אילוסטרציה צילום: Sophie Gordon / Flash 90

'אגודת ישראל' מסרבת להעניק לראש העיר משה ליאון 100 ימים של חסד ומעלה מחדש את סאגת 'שוק מחנה יהודה' ודורשת מעיריית ירושלים לנקוט בצעדים למען 'החזרת השקט לתושבי שכונת מחנה יהודה'.

הבוקר (רביעי) תקפו ביטאוני 'אגודת ישראל', 'המודיע' ו'המבשר' את התנהלות העירייה ומחו על "המפגע החמור בשוק מחנה יהודה", כאשר קראו היומנים, "לעיריית ירושלים להפסיק לאלתר את המפגע המתמשך החמור בשוק מחנה יהודה, שהפך למרכז של מבלי עולם המפריעים את מנוחתם ושלוותם של השכנים ופוגעים במרקם של האזור ומוסדות התורה והחינוך שבו".

בביטאונים נכתב עוד כי, "שוק מחנה יהודה, היה במשך כל השנים מקום מסחרי, שבשעות היום שקק חיים ועשיה, אך בלילות הניח למתגוררים וחיים בסביבתו, להניח את ראשיהם בשקט ובביטחה. בשנים האחרונות, החליטו גורמים שונים בעבור בצע כסף, להפוך את השוק וסביבתו לאזור של בילוי בשעות הלילה, תוך שהם מפריעים בצורה חמורה את מנוחת ושלוות כל דרי ובאי האזור".

"המצב הנוכחי גורם סבל בל יתואר לתושבי האזור ומהווה להם מטרד, המקשה את חייהם וגורם להם גם לסכנות מוחשיות בבואם לבתיהם, מפני שיכורים ושאר אנשים מסוכנים המתהלכים ומשוטטים במקומות כאלה". כאשר היומנים תקפו את התנהלות העירייה בכך "שלמרבה הצער, עד כה לא נקטה עיריית ירושלים בצעדים הדרושים, כדי להחזיר לתושבים את שלוותם שנגזלה מהם על ידי אלה שהפכו את המקום לאתר בילוי בשעות לילה, תוך עבירה על חוקי התכנון ועל חוקי שעות עבודה ומנוחה".

כזכור, סאגת 'שוק מחנה יהודה' עלתה קודם הבחירות, לאחר שסגן השר יעקב ליצמן, הודיע כי סגירת שוק מחנה יהודה בלילות, תהווה תנאי לתמיכתו בראש העיר, כאשר קודם לכן נחשף ב'בחדרי חרדים' כי ישיבת גור הסמוכה לשוק מחנה יהודה פנתה לחברי מועצת העיר, בדרישה שיפעלו להסיר את המכשולים בשוק הירושלמי.

מחנה יהודה אגודת ישראל ירושלים המודיע המבשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד