י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ממשיך בקו הניצי

ר"ע טבריה רון קובי: רבנים לא יפחידו אותנו

לאחר שהצהיר כי החרדים הם רבים מדי בעיר והבהיר כי יעשה הכל למנוע את התרחבותם, בראיון שישודר הערב הוא ממשיך באותו קו אנטי חרדי ואומר: "אף אחד לא יכול באמת להפחיד אותנו! לא פוליטיקאים, לא עבריינים ובטח לא רבנים!"

ר"ע טבריה רון קובי: רבנים לא יפחידו אותנו
רון קובי, ראש עיריית טבריה צילום: צילום מסך קשת 12

"אף אחד לא יכול באמת להפחיד אותנו! לא פוליטיקאים, לא עבריינים ובטח לא רבנים! היום הם יבינו את זה יותר מתמיד. מי שחושב לסחוט כספים מעיריית טבריה החבולה, יגלה שיש פה רצינות ועמוד שידרה!", כך אומר ראש עיריית טבריה רון קובי בראיון לתוכנית 'אנשים מדברים על הכל' עם שרון גל, שישודר הערב בערוץ 12.

לדבריו, "התושבים של טבריה כולם כולל החרדים והמסורתיים רוצים שינוי, אתמול ראינו איך חברי המועצה החרדים מנסים לפגוע בעיר יחד עם חבר המועצה בן דוד וגרוע מכך, שאנשים כמו: טרבלסי, אזולאי ולרר שתפו איתם פעולה. יש לנו הרבה סבלנות...", אומר קובי.

עוד הוא אומר בראיון, "יש פה גירעון של 220 מליון ש"ח והם רוצים להמשיך לחלוב את העירייה? סגנים בשכר? אז זהו, החגיגה שלהם הסתיימה, יש פה בעל בית חדש".

קובי טוען בראיון שישודר הערב, "יש בכל רגע נתון 150 איש שרוצים לתקוע בי כדור".

נזכיר, כי כבר למחרת הבחירות עם היבחרו בראיון ראשון שהעניק לגלי צה"ל, אמר קובי כי "בכל נקודה שאוכל לעצור את הבנייה לחרדים אעשה את זה. טבריה לא יכולה לעבור את רף ה-30% חרדים. אני רוצה את טבריה כפי שהיא עכשיו - 22% חרדים".

באותה נשימה אמר ראש העיר הנבחר, "אני לא חס וחלילה הולך נגד החרדים, שלא יהיה למישהו טענה או טוענה זה היה קמפיין נגטיבי נגדי מהרחוב החרדי שאני נגד החרדים. אבל הקמפיין היה נגד ההתחרדות של טבריה מבחוץ ונגד השחיתות. נהפוך את טבריה לעיר מזמינה, עיר תיירות מובילה בכל הארץ, עיר שתזמין ותהיה אבן שואבת לכל האנשים שיבואו ליהנות ממנה, נקייה עם המון אטרקציות, בתי קפה פתוחים בשבת".

"אני יכול להגיד לך שבכל נקודת זמן ועניין שאני יוכל לעצור את הבנייה לחרדים, אלך מחוץ לטבריה, אני יעשה ככל אשר יביא הא-ל לעשות את זה", אמר.

הקמפיין שלו, לאורך מערכת הבחירות, לווה בהסתה נגד החרדים, קמפיין שהתמקד ובלט במיוחד ברשתות החברתיות. בסופו של דבר הוא זכה לכמעט חמישים אחוז מהקולות בניצחון סוחף. הקמפיין שלו התמקד בעיקר בפייסבוק לייב, בלי שלטי חוצות, הוא כאמור יצא נגד החרדים והביס את ראש העיר המכהן יוסי בן דוד, שראש הממשלה בנימין נתניהו התגייס למענו.

במהלך הקמפיין אף הפיץ סלוגן: "עדיף עיר ערבית מעיר חרדית", כל זאת לא מנע מהחרדים ללכת בנפרד, כשהם סמוכים ובטוחים שיהיה סיבוב שני.

בשבועות האחרונים החל קובי להתקרב לחסידות קרלין סטולין שהיא הקהילה החסידית הגדולה בעיר ואף השתתף באחד הטישים שערך האדמו"ר, תוך שהוא משדר לעוקביו בפייסבוק שידור חי מהמעמד, כהרגלו להעביר כל צעד ושעל בחייו בדף הפייסבוק שלו.

רון קובי רבנים טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד