ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
כרמל, מה הסיפור?

ראש העיר הטרי לא מפספס הזדמנות לעקוץ את בני ברק

ראש עיריית רמת גן החדש, בנאום הבוקר בכנס באילת, מצא שוב איך לשרבב את צמד המילים "בני ברק", זאת לאחר שבראיון לרדיו 'קול חי' דרש לפתוח את רחוב יהודה הנשיא, דבר שככל הנראה לא יקרה בשום קונסטלציה

ראש העיר הטרי לא מפספס הזדמנות לעקוץ את בני ברק
ר"ע רמת גן, כרמל שאמה הכהן צילום: פלאש 90

ראש העיר הטרי של רמת גן כרמל שאמה הכהן, לא מפספס שום הזדמנות לעקוץ את עמיתו החרדי ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין. בדברים שאמר בכנס באילת התייחס שאמה הכהן לבנייה בעירו ובעיר הסמוכה בני ברק.

לדבריו, "נחמד לשמוע את שכני, ראש העיר בני ברק מדבר על בנייה, קודם שיבנה גינות ירוקות לתושביו".

עוד אמר, "אני לא רואה איך במצב הנוכחי של העיר אנחנו נותנים היתרי בניה ברמת גן ולכן אנחנו הולכים לעבוד קשה ולשבור את הראש ביחד עם הממשלה איך לשנות את המצב הנוכחי כי העיר והתושבים צריכים בניה".

"כל עוד לא נצליח לשנות את המצב הנוכחי של משבר תקציבי עירוני ושל משבר תשתיות זה יהיה חוסר אחריות להעמיס עוד בניה", טען ראש העיר.

שאמה האשים את קודמו בתפקיד באומרו: "ניתנו היתרי בנייה ברמת גן כאילו אין מחר", לדבריו, "אני רוצה בניה אבל אני צריך תשתיות. השלטון הוחלף כי אין תשתיות. הבניה הרסה את העיר והתושבים צעקו הצילו".

כזכור, מיד עם כניסתו לתפקיד גרר שאמה הכהן זעם בקרב השכנים החרדים מבני ברק הסמוכה, לאחר שדרש לפני כשבועיים, בראיון למני גירא שוורץ ברדיו 'קול חי', לפתוח את רחוב יהודה הנשיא בבני ברק - החסום עם בטונדות, כדי להעניק כניסה נוספת לעיר רמת גן עבור תושביה, זאת לצד החלטתו לגבות דמי חנייה בפארק הלאומי ובגן החיות הספארי, שהיו עד היום חינם אין כסף. 

כרמל שאמה הכהן רמת גן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד