י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

סרטון ההסתה: לפיד חיקה את נתניהו וחטף. צפו

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, שלא מפספס אף הזדמנות לתקוף את נתניהו ואת החרדים, פרסם סרטון שבו הוא מדבר כביכול עם אזרחים על המצב הכלכלי במדינה והשמיע אמירות של הסתה כלפי המגזר החרדי

סרטון ההסתה: לפיד חיקה את נתניהו וחטף. צפו
מרים אלסטר פלאש 90

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, שלא מפספס אף הזדמנות לתקוף את נתניהו ואת החרדים, פרסם סרטון שבו הוא מדבר עם כביכול אזרחים על המצב הכלכלי במדינה. היצירה של לפיד היא חיקוי זול לסרטון שפרסם נתניהו בחג החנוכה.

לאחר הפצת הסרטון ברשתות החברתיות, הגולשים החלו לתקוף את לפיד.

אריה ארליך, סגן עורך 'משפחה' כתב: "‏״החרדים״. איזה גוש שחור ומאיים שמצווה להשניא, לגדף, להסית ולעשות דמוניזציה. יומיים אחרי שחייל חרדי נרצח בדם קר ומשפחתו היקרה הובילה אחדות לאומית. רגע אחרי שתוקפים את ביבי ש״גורם לאנשים במדינה לשנוא אחד את השני. לפיד, אתה פוליטיקאי עלוב, קטן ומסית. אפס מאופס".

יוסי אליטוב מעיתון משפחה פנה ליו"ר 'יש עתיד', ‏"יאיר לפיד שבוע טוב. לאיזה חרדים כיוונת בסרט השנאה שהפקת. לחיילים החרדים שנהרגו בסוף השבוע. למלאכים של הרב פירר. למתנדבי איחוד הצלה. לנשות ההייטק ממודיעין עלית. לאדוארדו אלשטיין, מוטי בן משה ויצחק מירשוווילי שומרי המצוות שמפרנסים אלפי חילונים. למאות יהלומנים ועורכי דין חרדים. למי".

טופז לוק יועץ ניו מדיה של נתניהו כתב, ‏"יאיר (חיקוי זול) לפיד - רחוק שנות אור מלהיות מנהיג, מרחק נגיעה מלהיות טרול".

ציקי פרנקל מעיתון המבשר כתב, "לגרום לאנשים לשנוא אחד את השני? בסרטון של 2 דקות מצליח יאיר לפיד להסתיר במשך דקה וארבעים שניות את השנאה כלפי היהודים שומרי התורה והמצוות, אבל בסוף השנאה של לפיד כלפי יהודים חובשי כיפה גוברת והוא היה חייב להסית נגד החרדים. כי המוטו של לפיד הוא לגרום לאחד לשנוא את השני" .

גולשים נוספים תקפו את לפיד, גולש בשם ליעוז יולי כתב, ‏"כל פעולות השמאל מצטיינות בדבר אחד .חיקוי לדברים שאחרים הקדימו אותם. סרטון חיקוי של יאיר לפיד. אפודות חיקוי של צרפת. וזה כל ההבדל נתניהו מייצר והם מחקים".

 

 

יאיר לפיד הסתה סרטון וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד