י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מרפאות מוסקונה מציגה: דה ניו סלפי

דה ניו סלפי היא תכנית חדשה ומרתקת בת 10 פרקים שתיעדה את סיפורן האישי של נשים לאחר ניתוחים קוסמטיים כושלים, ולאחר שכמעט אבדו תקווה להרגיש טוב עם עצמן • במסגרת התוכנית, הגשימו המומחים של מרפאות מוסקונה, את החלומות של אותן נשים, ובניתוחים מורכבים הצליחו להחזיר להן את הביטחון בעצמן

מרפאות מוסקונה מציגה: דה ניו סלפי
הפאנל בתוכנית צילום: מרפאות מוסקונה

מרפאות מוסקונה מציגה: דה ניו סלפי - The New Selfie

דה ניו סלפי היא תכנית חדשה ומרתקת בת 10 פרקים שתיעדה את סיפורן האישי של נשים לאחר ניתוחים קוסמטיים כושלים, ולאחר שכמעט אבדו תקווה להרגיש טוב עם עצמן.  במסגרת התוכנית, הגשימו המומחים של מרפאות מוסקונה, את החלומות של אותן נשים, ובניתוחים מורכבים הצליחו להחזיר להן את הביטחון בעצמן.

כל פרק מתמקד בסיפור אחד: החלום, התכנון, הפחדים ולבסוף התוצאה המרגשת. התוכנית הופקה בשיתוף מרפאות מוסקונה - מהמובילים בתחום הרפואה האסתטית: ניתוחים פלסטיים, הזרקות מתקדמות לצעירות ופיסול פנים ללא ניתוח למבוגרות בשיטות המתקדמות והאיכותיות ביותר.

כל הניתוחים וההזרקות בוצעו על ידי מנתחים פלסטיים מומחים.

אתר האינטרנט של מרפאות מוסקונה

אחד הסיפורים הוא של דנה שדמי, בת 43, עובדת בהייטק, נשואה ואמא ל- 4 ילדים. מאז ומעולם האף שלה היה עם עצם בולטת ולא סימטרי, מה שגרם לה לחוסר ביטחון רב. בגיל 15.5 עברה ניתוח אף שכשל. בגיל 30 עברה ניתוח לתיקון האף, ואף שבתחילה נהנתה מהתוצאה, גילתה תוך זמן קצר שהאף חזר להיות א- סימטרי ונפול.

הפעם הבאה שהעזה לרצות לתקן את האף היתה בגיל 42, אז כבר רצתה להסיר עודפי עור ולהרים את העפעפיים שהחלו לצנוח וגרמו לה למראה עייף. את הניתוח הזה האחרון שלה עשתה אצל ד"ר רוני מוסקונה, מומחה לכירורגיה פלסטית מהבכירים והמוכרים בארץ ובעולם. במהלך הניתוח ד"ר מוסקונה בנה את קצה האף בעזרת תפרים פנימיים וטכניקה של השתלת סחוסים כך שיהיה סימטרי. בניתוח עפעפיים נעשו חתכים מזעריים באזור הקפלים  ודרך אותם החתכים הסיר את השומנים ועודפי העור שהצטברו באזור' מה שגרם לפתיחה של העיניים ולמראה עירני יותר.

לאחר הניתוח דנה מספרת שמרגישה צעירה יותר וזוהרת". "עכשיו האף נראה יותר טבעי ועגול, העור העודף בעפעפיים הוסר ואני מרגישה הרבה יותר טוב. שמחה שבחרתי במרפאות מוסקונה בגלל המקצועיות, הניסיון והשירות. רואה מאסטר".

לפני- קרדיט: מרפאות מוסקונה

אחרי- קרדיט: מרפאות מוסקונה

שושי בסון, היא בנקאית בכירה כבת 60, סבתא ל- 5 נכדים. שושי אישה מאוד מטופחת וחשוב לה מאוד נושא האסתטיקה. לפני כשלוש שנים עברה הזרקה לא מוצלחת לשקעי העיניים, מה שהותיר סימן כחול גדול תחת העין, שנשאר זמן רב וגרם לה אכזבה רבה וחוסר ביטחון "אנשים ניגשו אלי ולא ידעתי מה להגיד להם ואיך להסתיר את המראה שלי. הסתובבתי עם השקע וסימן כחול מתחת לעין ונראיתי פשוט נורא".

מה שחשוב לשושי, הוא לפנות לנשים אחרות ולהזהיר אותן מרופאים שמציעים את שירותיהם בהזרקות, אבל בפועל אינם בעלי הכשרה לדבר, ושימוש בחומרים הנכונים והאיכותיים ביותר, כמו למנתחים פלסטיים (פלסטיקאים), כך שהתוצאות עלולות להיות גרועות ואף מסוכנות.

שושי הגיעה למרפאות מוסקונה על מנת לרענן את מרקם העור בעזרת טיפול ייעודי למרקם העור המעניק לעור לחות, חיוניות וזוהר, בוטוקס הדור החדש ומילוי צידי הפה ומריונטות - קמטי ההבעה העליונים והתחתונים.

"כשאני הולכת למקצוען אני מרגישה בכך והרגשתי שזה היה מקצועי. להסתכל על הפנים שלי ולהגיד וואו, אני נראית טוב, אין לי שום סימן. זה מדהים. התחושה הזו עושה לך טוב בכל קנה מידה. אני מרגישה צעירה , יפה וזוהרת יותר.

טיפול בשקעי עיניים מתאים לבחורות צעירות עם כהות תחת העיניים, שקעים מולדים וגנטים או כתוצאה מהגיל. במרפאות מוסקונה מדגישים שוב ושוב כי כאשר הולכים לאיש מקצוע מן השורה הראשונה שיודע להשתמש בטכניקה מדויקת ובחומרים הטובים ביותר – יש סיכוי גבוה יותר לקבל את התוצאה שעליה חלמתן, מאשר ללכת למקום פיראטי שיכול להוציא אתכן בנזקים כבדים אשר לא תמיד בעלי תיקון.

מרפאות ד"ר מוסקונה מציגות מגוון רחב של טיפולים רפואיים אסתטיים ומשלימים, בשאיפה לתוצאה אסתטית ברמות הגבוהות ביותר. ד"ר מוסקונה וצוות המקצוענים שמלווים אותו הנם בעלי ניסיון רב ביותר ומיומנות של עשרות שנים – מה שמאפשר לצוות לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולבצע טיפולים אסתטיים מהקלים ועד המסובכים ביותר, באחוזי הצלחה גבוהים.

מוקד זימון תורים: 03-7442828/

סניפים: רמת אביב: ברודצקי 43 חיפה: שדרות סיני 2 אשדוד: שדרות ירושלים 18 (בניין K )

אתר האינטרנט של מרפאות מוסקונה

בריאות ניתוח פלסטי אף ניתוח אף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד