י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חוזרים בהם

מאבק קווי הנייעס: 35,000 ש"ח והתנצלות

שנה וחצי לאחר שהוגשה תביעה על ידי עמותת "כאייל תערוג" ויעקב בניסן, בית משפט החליט לחייב את הנתבעים לפצות את התובעים בסכום של 35,000 ש"ח וכן לפרסם התנצלות בקו המידע

מאבק קווי הנייעס: 35,000 ש"ח והתנצלות
פלאש 90

שנה וחצי לאחר הגשת תביעה בסך 400,000 ש"ח על ידי עמותת "כאייל תערוג" ויעקב בניסן, בית משפט חייב את הנתבעים לפצות ב-35,000 ש"ח וכן לפרסם התנצלות בקו המידע.

בשלהי חודש סיון תשע"ז הגיש עו"ד איתמר בן גביר בשם עמותת 'כאייל תערוג' של 'שובו בנים' ומי שמנהל את הקו יעקב בניסן, תביעת דיבה והפרת זכויות יוצרים נגד "קו ברסלב" והעומדים בראשו.

הבוקר (ראשון) לאחר ניהול הליך משפטי, הצדדים הגיעו להסכמה לפיו הנתבעים שלמה הנדלר ויהודה דגן יפרסמו הודעת התנצלות בקו ברסלב, על האמירות האישיות נגד יעקב בניסן, ובנוסף יפצו את התובע בסכום של 35,000 ש"ח תוך 30 יום.

השופטת אפרת אייכנשטיין-שמלה מבית משפט השלום בירושלים, נתנה הבוקר תוקף משפטי להסכמת הצדדים, מבלי לחייב מי מהם בהוצאות משפט, הכל על פי ההסכמה.

"אני חושב שמדובר בפשרה הגונה וראוייה שמעבירה מסר למי שהשמיץ את מרשי" אמר עו"ד איתמר בן גביר ל'בחדרי חרדים'. "תם עידן בו מרשי מושמץ ומוכפש וכל מיני אמירות הנוגדות את החוק ולהלכה היהודית". לדבריו, הגיע הזמן שכל המלבין פני חברו ברבים - כאילו שופך את דמו".

מטעם קו ברסלב נמסר כי "הפשרה על סכום מינימלי, שאין בו אפילו לכסות את הוצאות התובעים - לא יעצור אותנו. נמשיך בכל דרך וביתר שאת ועוז להלחם על האמת".

קו ברסלב תביעת דיבה הפרת זכויות יוצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד