י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חרדים רבים בוחרים בקפריסין כיעד אולטימטיבי

קפריסין היא כבר שנים יעד מושך ונחשק ע"י הציבור הישראלי • הטיסות זולות ואפשר לשחק ולבחור איך שרוצים את השעות וחברות התעופה, שכן מדובר על שעה אחת של טיסה בלבד • האי השכן ידוע כיעד מיוחד עם נופים מדהימים, איים משגעים, הרים גבוהים לחובבי האקסטרים והנופים, אטרקציות לרוב, ואיך לא - קניות ושופינג אירופאי לכל דבר, עם כל הרשתות שעוד לא הגיעו לארצנו הקדושה

חרדים רבים בוחרים בקפריסין כיעד אולטימטיבי
החוף בקפריסין צילום: pixsabay

פעם טיסה לחו"ל הייתה מושג יקר שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו.
ואוכל כשר בחו"ל? על זה בכלל אין מה לדבר. החופשות היו יקרות וקשות להשגה, וגם מי שהחליט שהוא אכן נוסע- יכל רק בתאריכים מסוימים כגון חגים וקיץ, ובדרך כלל ליעדים שהטיסה עצמה לא זולה כל כך.

קפריסין היא כבר שנים יעד מושך ונחשק ע"י הציבור הישראלי. הטיסות זולות ואפשר לשחק ולבחור איך שרוצים את השעות וחברות התעופה, שכן מדובר על שעה אחת של טיסה בלבד.

האי השכן ידוע כיעד מיוחד עם נופים מדהימים, איים משגעים, הרים גבוהים לחובבי האקסטרים והנופים, אטרקציות לרוב- ואיך לא- קניות ושופינג אירופאי לכל דבר, עם כל הרשתות שעוד לא הגיעו לארצנו הקדושה.

המטייל הדתי והחרדי לא היו מרבים לטייל באי, שכן אוכל כשר ומנינים היו דבר קשה להשגה, היום, עם תאוצה תיירות ונופש, זה אפשרי.

תאוצה תיירות ונופש, משרד נסיעות שמתעסק בעיקר עם קפריסין, מציע חופשות כשרות למהדרין באי השכן במגוון בתי מלון, במחירים השווים לכל כיס, ו/או בתי מלון סמוכים למלון הכשר ולמסעדות הכשרות .
בתאוצה תיירות לא חייבים לצאת לנופש בתאריכים שבחרו לכם, אלא אתם בוחרים מתי נוח לכם לצאת לאיזו טעימה קפריסאית קטנה בחו"ל, אפילו ללילה אחד או שניים.

ישנו עוד קושי למטייל בעולם התיירות, שאת התשלום צריך לשלם מראש ובדרך כלל מדובר על סכום נאה, ולרובינו מדובר בחיסכון שצריך לחסוך מראש או להפרד מסכום לא קטן.
בתאוצה תיירות אפשר לנסוע מהר, ולשלם לאט

תאוצה תיירות נותנת ללקוחות לשלם בכרטיס אשראי עד 12 תשלומים שווים וללא ריבית , סע עכשיו, שלם אח"כ.
בקיצור- אין מה לחשוב הרבה. סדר היום העמוס בעבודה, והחיים המלאים, הגיע הזמן לפנק את עצמינו בחופשה קצרה וקרובה שגם לא תעלה יותר מידי וכמובן שתהיה גם כשרה למהדרין.

חייגו עוד היום לתאוצה תיירות 055-9311222

לקבלת פרטים נוספים ולהזמנות

נופש חבילות נופש נופש בחו''ל כשר חרדים קפריסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד