ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
אחרי מות

רמון הפתיעה: מעריכה את לימוד המשניות

לאחר פטירת אסף רמון ז"ל בתאונה אווירית, הגיעו מנהלי אתר 'בחדרי חרדים' לנחם את האם השכולה רונה רמון ע"ה שנפטרה אתמול | רונה רמון אמרה למנחמים: "אני מאוד מעריכה את לימוד המשניות"

רמון הפתיעה: מעריכה את לימוד המשניות
מנדי הכטמן, פלאש90

בחודש אלול תשס"ט, לאחר פטירת אסף רמון ז"ל בתאונה אווירית של מטוס F-16, הגיעו מנהלי אתר 'בחדרי חרדים' לנחם את האם השכולה רונה רמון ע"ה שנפטרה אתמול (שני), במהלך הביקור חשפה רונה את ההערכה שיש לה לתורה.

באותם ימים, לאחר פטירת אסף ז"ל, נפתח בפורום 'בחדרי חרדים' אשכול בו קיבלו על עצמם גולשי הפורום לימוד משניות לעילוי נשמת אסף בן אילן רמון, בדומה לשנת 2003 אז קיבלו על עצמם גולשי הפורום לימוד משניות לעילוי נשמת אילן רמון ז"ל.

במהלך ניחום האבלים, ניגשו מנהלי האתר בזמנו דוד רוטנברג ודב פוברסקי, לאם השכולה רונה, וסיפרו לה על היוזמה. רונה, השיבה "אתם מרגשים אותי ומשמחים אותי. כמה טוב לראות שלרגע אין פילוג בעם. כולם-כולם איתנו".

המנוחה רונה התייחסה ואמרה, "אני מאוד מעריכה את לימוד המשניות, זה מחמם לי את הלב. הלוואי ולא היה צריך לכל זאת. בן שהלך מאיתנו במהלך אימון בשירות למען הביטחון של כולנו".

כחצי יממה לאחר פטירתה של רונה רמון ע"ה, נחשף כי הותירה הוראות ברורות באשר לקיום הלווייתה לאחר מותה - בין הפרטים: שריפת גופתהבמטרה למנוע משלושת ילדיה הנותרים לחוות לוויה נוספת של אדם קרוב להם.

רונה רמון אילן רמון לימוד משניות לעילוי נשמת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד