י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חברי הנרצחים

נתניהו לחיילים החרדים: "אני מצדיע לכם"

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו קיים הבוקר (שלישי) הערכת מצב ביטחונית במפקדת אוגדת יהודה ושומרון במטה בנימין עם הרמטכ"ל, ואמר לחיילי 'נצח יהודה': "אני רוצה להביע הערכה גדולה, ולהצדיע לכם, וכל עם ישראל מצטרף אליי"

נתניהו לחיילים החרדים: "אני מצדיע לכם"
נתניהו בזירת הפיגוע בגבעת אסף צילום: עמוס בן גרשום/ לע״מ

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו קיים הבוקר (שלישי) הערכת מצב ביטחונית במפקדת אוגדת יהודה ושומרון במטה בנימין עם הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט, מפקד פיקוד המרכז אלוף נדב פדן, מפקד אוגדת יהודה ושומרון תא"ל ערן ניב ומפקדים בכירים נוספים.

בהמשך, נפגש נתניהו עם החיילים מגדוד נצח יהודה באוגדת איו"ש, ואמר להם "אחד מהחברים שלכם נאבק על חייו, וכולנו מתפללים בשבילו. מנגד, גם הושגו הישגים. המרצחים האלו חוסלו ואני בטוח שזה רק עניין של זמן עד שנגיע לשלישי" אמר נתניהו לחיילים החרדים.

"הפעילות שלנו נמשכת. העברתי את היום עם המפקדים שלכם, הרמטכ"ל ואלוף הפיקוד, אנחנו מלאי הערכה לפעילות שלכם, ובטוחים לגמרי ביכולת שלנו למלא את המשימה העיקרית. המשימה העיקרית היא קודם כל להלום בטרור, לשמור על ביטחון המדינה, על ביטחון המתיישבים, וכמידת האפשר גם לשמור על השקט בזירה הזאת, גם אל מול התושבים הפלסטינים".

ראש הממשלה נתניהו קיבל סקירות ביטחוניות על הפעילות השוטפת של צה"ל בגזרת יהודה ושומרון לסיכול הטרור והגנת יישובים ושוחח עם מפקדי החטיבות והגדודים בגזרה. כמו כן ביקר בצומת גבעת אסף, שם נרצחו החיילים יובל מור יוסף ויוסף כהן הי"ד ונפצע קשה נתנאל אילן (בן שיינא ציפורה) פלבר, שעדיין נשקפת סכנה לחייו.

בסיור שערך בזירת הפיגוע בגבעת אסף, אמר נתניהו "בסוף השבוע היו 100 מעצרים ואתמול 36. זו רק שאלה של זמן עד שאנחנו נמצא גם את הרוצח הזה, כפי שמצאנו את האחרים, ונבוא איתו חשבון כפי שבאנו עם האחרים. הטרור הפלסטיני לא יעקור אותנו מכאן, המקום הזה הוא לב המולדת שלנו".

נתניהו אמר לחיילי נצח יהודה, "אני מתרשם שיש הרבה התפתחויות, פיתוחים וטכנולוגיה, ובסוף זה מגיע אליכם במחסום, בצירים, או בישובים. הפעילות המבצעית צריכה להיעשות בצורה הטובה ביותר, בחיילוּת המקצועית ביותר, ובסוף גם עם הלב והנשמה. אני חושב שבהתחלה ובסוף זה חיילוּת, והנכונות גם לעמוד בפרץ. כל אחד מכם יודע את זה, ובשביל זה אתם נמצאים כאן".

עוד הוסיף: "כל הפירמידה שלנו בנויה עליכם, על החיילים והמפקדים, כמה שלא נוסיף אמצעים ויכולות, ומוסיפים הרבה, בסוף זה בנוי עליכם. אני רוצה להביע הערכה גדולה, ולהצדיע לכם, וכל עם ישראל מצטרף אליי".

בנימין נתניהו נצח יהודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד