י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"המעצר היה חוקי"

החשוד בירי לעבר הכלא שוחרר למעצר בית

לפני כחודש בוצע ירי לעבר כלא הדרים הסמוך לבתי הסוהר אופק ורימונים. לא היו נפגעים • שלשום נעצר חשוד ששוחרר על ידי בית המשפט בטענה כי מדובר במעצר לא חוקי, אך בערר שהגישה המשטרה קבע השופט כי "החלטת המעצר הייתה חוקית"

החשוד בירי לעבר הכלא שוחרר למעצר בית
pixabay

בליל י"ג כסלו בשעה 4:00 לפנות בוקר, בוצע ירי לעבר כלא הדרים. הירי זוהה על ידי צוות הביטחון ברכב הסיור במתחם, ובנקודת הירי נמצאו קליעי תת-מקלע רבים. היורים נמלטו מהמקום, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בעקבות האירוע נפתחה חקירה בימ"ר מחוז מרכז ולאחר מכן הועברה ליחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433.

חוקרי היחידה עצרו שלשום (ראשון) חשוד במעורבות בירי וזה הובא לבית משפט השלום כאשר המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו. בדיון שנערך אתמול (שני), החליט בית משפט השלום בראשון לציון לשחרר את החשוד למרות התנגדות המשטרה, וזאת בשל הטענה כי המעצר בוצע לכאורה בניגוד לחוק.

בשל חומרת האירוע, המשטרה החליטה להגיש ערר לבית המשפט המחוזי בלוד על החלטה זו. בדיון שהתקיים בשעות הבוקר (שלישי), נקבע כי בניגוד לקביעת בית משפט השלום - המעצר היה חוקי וכי החשוד ששוחרר ישהה במעצר בית מלא למשך 10 ימים.

"למען הסר ספק, סבורני כי החלטת המעצר הייתה חוקית. ככל שתהא התפתחות משמעותית בחקירה תהא רשאית היחידה החוקרת להפעיל סמכויות המעצר" קבע בית המשפט.

בית כלא יריות מעצר חשוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד