י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

שש דרכים לבחור ריהוט לגינה בצורה נכונה

הגינה שלכם הינה אחד המקומות החשובים ביותר בבית שכן במקום זה נעים לבלות, הגינה מוסיפה חן ועיצוב למבנה, כמו גם שבתים פרטיים אשר להם גינה יפה ומטופחת, הם כאלה שנחשבים איכותיים ויוקרתיים יותר, בעוד שגינה מטופחת ויפה מעלה את ערך הנכס

שש דרכים לבחור ריהוט לגינה בצורה נכונה
רהיטי גינה צילום: depositphoto

הגינה שלכם הינה אחד המקומות החשובים ביותר בבית שכן במקום זה נעים לבלות, הגינה מוסיפה חן ועיצוב למבנה, כמו גם שבתים פרטיים אשר להם גינה יפה ומטופחת, הם כאלה שנחשבים איכותיים ויוקרתיים יותר, בעוד שגינה מטופחת ויפה מעלה את ערך הנכס.

על מנת לעצב ולתכנן את הגינה שלכם, מומלץ תמיד להיעזר באנשי המקצוע כמו חברות גינון וגננים שיבנו ויתכננו את המראה החיצוני בצורה שתתכתב עם סגנון העיצוב של ביתכם, יתאים לסוג האדמה ולאקלים במקום,  כמו גם שעיצוב ותכנון הגינה יתאים אל  אורח החיים שלכם והחלום שלכם, בכל הנוגע לעיצוב מרחבים חיצוניים.

אחד האלמנטים שחשוב לשים אליהם את הדגש התכנונים ובעיצוב הגינה, הינו כמובן ריהוט גן, שחייב להיות אלמנט המתאים לצרכים שלכם, לעיצוב הגינה, כמו גם לאקלים במקום. אז כיצד בוחרים נכון? הנה 6 דרכים לבחור ריהוט לגינה בצורה נכונה!

בחירת ריהוט גן איכותי חייבת להיות מושכלת ונכונה שכן קנייה של הריהוט נועדה לאפשר הנאה ושימוש ברהיטים לאורך זמן. בשל כך יש לשים לב ל6 דרכים לבחור נכון:

איכות – בזמן שאתם בוחרים ריהוט גן שימו לב כי אתם בוחרים ריהוט איכותי כזה שעשוי חומרים כמו עץ מלא, אלומיניום ראטן ושלל חומרים עמידים, תוך שהוא נראה מסיבי וכזה שיחזיק מעמד לאורך זמן.  חשוב לדעת כי ריהוט הפלסטיק שהתכלה ונשבר מהר מפנה כיום את דרכו לריהוט גן עמיד יותר, אשר עשוי מחומרים שאינם נשברים או מתכלים.

עמידות – בחצר או בגינה שלנו הריהוט חשוף כל הזמן למפגעים כמו גשם, ברד שלב, סופות ורוחות עזות חום של קרני המשמש ושלל מפגעים כמו טרמיטים ושלל מזיקים. לכן חשוב תמיד לבחור בריהוט גן העשוי חומרים שעמידים מפני כל תנאי מזג האוויר.

פרקטיות – בחרו ריהוט פרקטי כזה שקל לאחסן, להעביר ממקום למקום ולנקות. התייעצו עם חברות מקצועיות לגבי תחזוקה נכונה של הריהוט ושימוש לזמן ארוך. במידה ואתם בוחרים בכורסאות מרופדות, בחרו כאלה שקל להסיר מהן את הכיסוי ולכבס בקלות במכונת הכביסה הביתית.

עיצוב  - חשוב לבחור ריהוט גן שמתאים בעיצוב שלו למראה הכללי של הבית, לדוגמא: ריהוט עשוי ראטן מתאים לגינות סבוכות במראה ים תיכוני, בעוד שריהוט עץ מלא יכול להתאים למראה הכפרי או אפילו למראה מודרני.

אחריות – רכשו ריהוט שתוכלו לקבל עליו גם אחריות וגם שירותי תיקונים בעת הצורך. נסו לבחון את זמן האחריות ואת מהירות שירות התיקונים בעת הצורך.

מחיר  - בחרו ריהוט גן שמתאים לתקציב שלכם תוך ביצוע השוואת מחירים בין כמה חנויות ורשתות. בין לבין חשוב לא להתפשר על איכות!

עשו את כל אלה ותוכלו ליהנות מריהוט פרקטי, יפה ונעים.

 

 

ריהוט ריהוט גן עיצוב גינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד