י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

גירסה חדשנית של 'בחדרי' רק עם מה שמעניין אתכם

בחדרי חרדים מבקש להגדיר מחדש את הרגלי הקריאה שלכם וגאה להציג מוצר חדש המאפשר לעבור ברפרוף על הכותרות תוך התמקדות רק במה שמעניין אתכם לפי קטגוריות ולאפשר לכם לשמור לקריאה מאוחרת יותר כתבות שסימנתם. מוזמנים להצטרף.

גירסה חדשנית של  'בחדרי' רק עם מה שמעניין אתכם
לוגו בחדרי חרדים שלי צילום: ללא

"אני טיפוס שבדרך כלל אוהב לקרוא את החדשות ככה מלמעלה, רק את הכותרות הראשיות", אמר לי בן שיחי העסוק שעובד למחייתו בחברת קייטרינג מפורסמת בבני ברק, "במשך היום אני מרפרף ככה מלמעלה על מה שהתחדש - ורק בלילה, כשאני חוזר הבייתה - אני מתעמק בנייעס", הוא הוסיף לי.

לא אשכח, השיחה האקראית הזו התקיימה לפני כחודש ימים. צעדתי מעדנות ברחוב רבי עקיבא - הסביון של עיר התורה והחסידות, ובדיוק בעוברי במעבר החצייה לכיוון רחוב ירושלים, מבטי נפגשו במבטיו של ידידי משכבר.

הוא ידע שאני עיתונאי למחייתי ושאני בצוות המשובח של 'בחדרי חרדים'. "אני קורא רק אתכם", הוא ניסה לשלוף משפט פתיחה מפרגן, "אבל", הוא הוסיף בטיבול נימה ביקורתית, "אני לא מסוגל לקרוא כל כך הרבה חדשות, ביומיום, אני אוהב להציץ מלמעלה".

חודש עבר ואנחנו ב'בחדרי חרדים' גאים להציג מוצר חדשותי וידידותי; ויקרא שמו בישראל: 'בחדרי חרדים, שלי'. כן, שלך, שלי, של כל אחד ואחד. 

מהיום, גם בזמן שאין לך רצון להיחשף לבליל החדשות הפורחות באוויר בכל רגע נתון - תוכל רק לשגר מבט חטוף ואקראי ולהתעדכן בחדשות המרכזיות שמתנוססות באותו רגע בכותרות הראשיות של 'בחדרי חרדים'.

ולא רק. תוכל לבחור את הנושאים והקטגוריות שמעניינים ספציפית אותך. אקטואליה, מוזיקה, בחצרות, פוליטיקה, אוכל או בכלל יהדות. בסימון קטן - זה פשוט קורה.

בנוסף, 'בחדרי חרדים, שלי' - מאפשר ל'הניח בצד' כתבות מענינות, שתהיה מעוניין לקרוא אותן בהמשך לכשתתפנה.

רוצים להיות חלק מכל הטוב הזה? הקליקו והתקינו במחשב את 'בחדרי חרדים, שלי'. תהנו.

*'בחדרי חרדים שלי' מיועד בשלב זה לשימוש במחשב בלבד, לא במובייל

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד