י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

כשתעבדו נכון תשפצו דירה בתל אביב בארבעה ימים

לחדש לופט יפואי מתחילת המאה הקודמת ולהשלים את השיפוץ שלו ב-4 ימים בלבד? עם תכנון נכון של העבודות זה אפשרי, ולא רק אפשרי אלא גם מחולל קסם של ממש בדירה הישנה ומבליט את האופי הייחודי שלה

כשתעבדו נכון תשפצו דירה בתל אביב בארבעה ימים
שיפוץ דירה בתל אביב צילום: יח"צ

לחדש לופט יפואי מתחילת המאה הקודמת ולהשלים את השיפוץ שלו ב-4 ימים בלבד? עם תכנון נכון של העבודות זה אפשרי, ולא רק אפשרי אלא גם מחולל קסם של ממש בדירה הישנה ומבליט את האופי הייחודי שלה.

שיפוץ דירה בתל אביב-יפו הוא תמיד אתגר מעניין: הדירות שהוקמו בעיר שממנה התפתחה תל אביב לפני שנים רבות מתאפיינים באישיות מובהקת ומצד שני התיישנו. בהתאם, השיפוץ חייב מצד אחד לחדש ומצד שני גם לשמר את הקיים - ואם בעלת לופט שובה לב זקוקה לו תוך 4 ימים בלבד, האתגר כמובן מורכב במיוחד.

מי שעמדה באתגר בכבוד היא אביב קופלר, בעלת "72 גג" - חברה עתירת ניסיון הן בתחום עיצוב הפנים והן בתחום השיפוצים, ובפרט בסינרגיה שביניהם. השם "72 גג" מקורו בהתחייבות של קופלר להשלים שיפוצים צנועים יחסית תוך 72 שעות, וכפי שמוכיח הלופט היפואי ששוכן ברחוב הצדף גם פרויקטים דומים מושלמים בפרק זמן דומה.

מטרת השיפוץ הייתה הסבת הלופט מנגריה ומחסן רהיטים למגורים. לשם כך בוצעו מספר פעולות: גלריית העץ חוזקה בקורות ברזל שאפשרו הנחת מיטה זוגית, ארון גדול ואמבטיה עם רגליים מברזל יצוק. האמבטיה בת עשרות השנים חודשה באמצעות ציפוי אמייל בצד הפנימי ועלי זהב בצד החיצוני.

בחלל המרכזי נבנתה ספרייה רבת רושם, עשויה מאדנים של מסילת רכבת וממדפי זכוכית. פעולה נוספת הייתה חלוקתה של שידה עתיקה גבוהה לחלק עליון שיהווה בר משקאות, חלק אמצעי שהפך למתלה סירים וחלק תחתון אשר משמש כבסיס לכיור.

עוד מרכיב במסגרת שיפוץ דירה זו, שיש בה קשתות כורכר יפהפיות אשר מתנשאות לגובה של קרוב ל-6 מטר, בנות 100 שנים היציפוי הכורכר בסילר למנוע התפוררות .

המפתחות העיקריים של שיפוצי דירות ביפו

כאמור המפתח הראשון של שיפוץ דירה ביפו הוא מציאת איזון מדויק בין הצורך לחדש ולהתאים את התשתיות לצרכים העכשוויים , לבין הרצון לשמר את האופי הקיים.

מפתח חשוב נוסף במסגרת שיפוץ דירה, בין אם ביפו ובין אם בכל מקום אחר, הוא קשב מלא לצרכי הלקוח, כולל תשומת לב מירבית לנושא לוח הזמנים המבוקש מבחינתו. הדגש השלישי הוא שמירה על מסגרת התקציב - כדי ליצור שינוי מקסימלי במינימום הוצאות נדרש בעיקר ניסיון. מעצבת פנים שהיא גם שיפוצניקית תוכל לעזור לכם למצוא את הפריטים האיכותיים ביותר במחירים התחרותיים ביותר, וכך להגשים את החלומות שלכם בלי ליצור בור בחשבון הבנק.

עוד על שיפוץ דירה לחצו בקישור הבא

שיפוץ תל אביב דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד