י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בפוסט בפייסבוק

בנו של האדמו"ר חשף למי יצביע בבחירות

בנו של האדמו"ר משומרי אמונים, חשף בדף הפייסבוק שלו, כי הוא מתכוון "להצביע" בבחירות שיערכו בעוד 104 ימים למפלגת 'עוצמה יהודית' של פעילי הימין הקיצוניים מיכאל בן ארי, איתמר בן גביר וברוך מרזל. "'עוצמה יהודית' זקוקה לקולות שלנו", הבהיר

בנו של האדמו"ר חשף למי יצביע בבחירות
מענדל ראטה צילום: מתוך פייסבוק

"אז כן, הגיע הזמן לומר זאת בקול: בבחירות הבאות אני מצביע ל: "עוצמה יהודית", כך כתב אמש (שלישי) המשפיע המוזיקלי מענדל ראטה בדף הפייסבוק שלו.

רבים הרימו גבה לפשר הפוסט, לאור העובדה כי ראטה הינו נצר לאדמו"רי מ'שומרי אמונים' זצ"ל, אשר מקורה בסאטמר, ומקום מושבה בתוככי שכונת 'מאה שערים'.

יצוין כי החסידות אינה מתאפיינת כלל ועיקר כשיטת סאטמר, הרבי הקודם בעל ה'חוקי חיים' זצ"ל, שהלך לעולמו לפני כשש שנים, לא יצא אמנם בעצמו להצביע בבחירות, אך לא מנע בעד חסידיו ותלמידיו מלעשות כן. 

"אגודת ישראל היא מפלגה מאוד חשובה ויקרה בעיניי, והיא עושה מלאכת קודש, אין ספק", הסביר ראטה לעוקביו, "אגודת ישראל דואגת במסירות למען מוסדות התורה של בנינו. אך בדור ובמצב שלנו, אי אפשר לדאוג רק על קיום מוסדות התורה של בנינו. מחוייבים אנו לדאוג למורשתם ויהדותם של כל עם ישראל, מחוייבים אנו לדאוג לבטחונם וחייהם של כל בני ישראל היושבים בארץ הקודש, ומחוייבים אנו לדאוג למען קדושת ארץ ישראל השלמה, עלייתם של כל בני הגולה להתיישב בארצינו, ובהמשך גם לחשוב על אפשרותה של התחלת והתחדשות העבודה על המזבח במקום בית מקדשינו, תוך שמירה מרובה על כבודם של האזרחים הערבים ובני עמים אחרים אשר ילכו בדרך הטוב והמוסר האנושי".

"הגיע הזמן ללכת הלאה. אגודת ישראל תיכנס בעזהשי"ת גם כך לכנסת, אך 'עוצמה יהודית' זקוקה לקולות שלנו. אם גם לכם אכפת מכך שנערים ערבים זורקים על יהודים אבנים שיכולים להרוג חלילה ואין פוצה פה, אם גם לכם אכפת שתפיסתה של הבג"ץ הורסת את כוחה והרתעתה של מדינת ישראל, אם גם לכם אכפת מהטרור הבלתי נסבל ומכך שאין טיפול שורשי במקורות הטרור ורק סוחבים ומסובבים אותנו כל הזמן.. צאו והצביעו לעוצמה יהודית!", כך קורא נכדו של הרבי בפייסבוק.

ראטה מעודד וכותב, "אל תפחדו ואל תהססו. ישנם אלפי חרדים המזדהים עם מצעה של מפלגה זו. המפלגה, שלא כמו שרבים חושבים שהיא מפלגה של שנאה, הרי היא בדיוק להיפך. מפלגה של אהבת ישראל. המפלגה שדאגתה ואהבתה לכל ילד יהודי הם הכי אמיתיים ונחושים, ומתוך מסירות ונחישות זו הם פועלים בעוצמה. בואו ועזרו להם הפעם להיכנס לכנסת!".

"על תפיסת עולמי, המשלבת גישה ימנית מובהקת במישור הבטחוני והמדיני (חזון התורה), וגישה של פיוס ושלום במישור החברתי (חזון הנביאים), בפוסט הבא בעזהשי"ת", הבטיח לסיום.

ראטה, בן ה-27 בנו של האדמו"ר משומרי אמונים-אשדוד, רואה עצמו כאחד מממשיכי דרכו של הרב המזמר שלמה קרליבך ז"ל, כאשר הוא מקרב ומאחד את עם ישראל בשירה תוך שילוב דברי מוסר החודרים אל הלב. 

בנוסף לכך, שבר מוסכמות, כאשר בהיותו בן נצר לאדמו"רי שומרי אמונים, הוא מחזיק בסמארטפון, מתחזק דף פייסבוק וחשבון טוויטר, באמצעותם הוא מעביר את מסריו, כמו המסר הנוכחי.

 

מענדל ראטה הצבעה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד