י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

זה מה שעושים האנשים שנראים צעירים

עם חלוף השנים, החומצה השומרת על עורנו  גמיש וחיוני, מחדשת ומזינה אותו – הולכת ופוחתת, הלחות נעלמת, והנפח מתמעט והתוצאה לכך הם קמטים • באמצעות טיפול אסתטי להעלמת קמטים מזריקים חומצה היאלורונית לעור, חומר זה מחליף את הייצור הטבעי של אותם חומרים המחדשים את העור • ההליך מחזיר את הנפח והגמישות לעור ומעניק מראה מתוח, רענן וצעיר לאזור המוזרק

זה מה שעושים האנשים שנראים צעירים
קמטים בידיים צילום: pixsabay

חז"ל אומרים כי, "שלושה מרחיבין דעתו של אדם אלו הן, דירה נאה, אישה נאה וכלים נאים."

בין אם את לפני אירוע משפחתי ומעוניינת להיראות במיטבך, או בין אם את אישה שחשוב לה להיות נאה בעיני בעלה ובעיני השם. בפרופורציה תוכלי לעבור טיפול אסתטי להעלמת קמטים בחומצה היאלורונית, שיחזיר לעורך את הנפח והגמישות שאבדה עם השנים.

מהי חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית הינה חומר טבעי המיוצר בגופנו ונמצא ברקמות הגוף השונות. עם חלוף השנים, אותה חומצה השומרת על העור גמיש וחיוני, מחדשת ומזינה אותו – הולכת ופוחתת, הלחות נעלמת, והנפח מתמעט והתוצאות נראות לעין באמצעות קמטים.

טיפול הזרקת חומצה היאלורונית, למעשה מחליף את הייצור הטבעי של אותם חומרים המחדשים את העור. החומר המוזרק סופח מים וממלא את הקמט, מחזיר את הנפח והגמישות לעור ומעניק מראה מתוח, רענן וצעיר לאזור המוזרק. מדובר בהליך הנמשך דקות אחדות ואת התוצאות ניתן לראות מיד.

מתי  מומלץ להתחיל את הטיפול?

ההמלצה להתחיל את הטיפול כבר בגילאי 30-35, בגיל בו פוחת הייצור הטבעי של החומצה ההיאלורונית והעור מתחיל לאבד מגמישותו הטבעית ובכך לבצע טיפול מונע.
יחד עם זאת, אפשר בהחלט להתחיל גם בגיל מבוגר יותר, על-מנת לשקם את העור ולמלא קמטים ושקעים שכבר נוצרו. הניסיון מלמד, שניתן להגיע לתוצאות מרשימות גם לאחר גיל ארבעים וחמישים.

טיב החומרים:

בתחום הטיפולים למילוי קמטים, יש חשיבות רבה לשימוש בחומרים של מותגים המובילים בשוק וזאת על מנת שהתוצאה תהייה מושלמת ותשמר לאורך זמן. 
מדובר בחברות אירופאיות המובילות בעולם, שהשקיעו מאמצים יוצאי דופן של מחקר ופיתוח בחזית הטכנולוגיה, והגיעו לחומר איכותי ברמת הניקיון הגבוהה ביותר (LEVEL 3) ובנוסף לאיכות צילוב מקסימלית וכמות BDDE מינימלית.
שילוב שלושת האלמנטים הללו, מעניק לחומר את היכולות למלא נפח ביעילות ולהבטיח תוצאות טובות הנשמרות לאורך זמן.

במרפאות של פרופורציה, הטיפול מבוצע אך ורק ע"י רופאים, כמתחייב בחוק . והם עושים שימוש בלעדי במותגים המובילים בשוק ובעלי תווי תקן מחמירים (משרד הבריאות הישראלי, ה- FDA האמריקאי והCE-  האירופאי). 

מהלך הטיפול:

הזרקת החומצה ההיאלורונית אורכת בין 10 ל-20 דקות בלבד ומבוצעת במרפאה.
הרופאים יבחרו את החומר הרצוי (מתוך המותגים נושאי תווי התקן המחמירים), על פי עובי העור, עומק הקמטים ופרמטרים נוספים. קיימות חומצות שונות (דלילות או סמיכות לטיפול בקמטים שטחיים או עמוקים, בהתאמה). כל זאת על מנת להגיע לתוצאה אופטימלית ומחמיאה, שתישאר לאורך זמן רב.

במהלך הטיפול יוזרק החומר ישירות לתוך הקמט בעזרת מחט קנולה (מחט גמישה ודקה במיוחד), לכן מדובר בהליך בטוח וללא תופעות לוואי למעט אדמומיות קלה לאחר סיום הטיפול, החולפת בדרך כלל בתוך מספר דקות. לאחר הטיפול תוכל המטופלת לחזור מיד לשגרת יומה.
לרוב, התוצאות מחזיקות מעמד למשך תקופה של כשנה (תלוי בתכונות הספציפיות של עור המטופלת(.

תוצאות הטיפול:

חשוב להדגיש, כי התוצאה ניכרת לעין מיד בתום הטיפול. העור נראה מתוח, צעיר ורענן, השקעים והקמטים מורגשים הרבה פחות, וניכר שיפור במראה הפנים הכללי.

לעתים נדרשת סדרה של טיפולים עד להגעה לתוצאה הרצויה.

היה ונותר חומר במזרק, הוא יישמר עבור המטופלת לצורך טיפול תיקון ומילוי עתידי, במידת הצורך. התוצאות נשמרות לתקופה של כשנה, שבמהלכה החומצה נספגת בעור באופן טבעי.

משום שמדובר בחומרי מילוי טבעיים, הם משתלבים בתאי העור והגוף מגיב אליהם בצורה טובה. החומרים במשך הזמן נספגים ברקמות הטבעיות בגוף, ולכן, על מנת לשמור על התוצאה, יש לחזור שוב על הטיפול לאחר מספר חודשים.

מעוניינת בטיפול? השלב הראשון- פגישת ייעוץ:

לפני שתתחילי בטיפול תתקיים פגישת ייעוץ מקדימה עם הרופא/ה. מדובר בשלב הכרחי בו ייבחן סוג עורך ומצבו (ובכלל זה עוביו של העור, גילו, גמישותו ועומק הקמטים) ולפיכך, יותאם לך החומר  לטיפול מתוך מגוון החומרים בהם משתמשים רופאינו. כמו כן, תקבלי הסבר על ההליך הרפואי עצמו. היות והטיפול מבוצע ע"י רופאים בלבד, כמתחייב בחוק, ההזרקות עצמן יתבצעו במרפאה, ויארכו מספר דקות.

לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון 072-3952-821

בריאות טיפוח טיפוח ויופי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד