י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
משוכנע בצדקתו

נתניהו מבהיר: "לא אפרוש גם עם כתב אישום"

דיווח ב'ישראל היום': נתניהו מבהיר בשיחות סגורות עם מקורביו, כי הוא לא מתכוון לפרוש באם יוגש נגדו כתב אישום כשהוא מסתמך על החוק | הליכוד בתגובה: נתניהו לא דיבר עם איש בעניין הזה

נתניהו מבהיר: "לא אפרוש גם עם כתב אישום"
נתניהו / מנדלבליט צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא מאמין שהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט יעז להכריז על כתב אישום תוך כדי מערכת הבחירות, אך בשיחות סגורות הוא מבהיר, גם אם יוגש כזה - נתניהו לא הולך לשום מקום, והמשפט יתנהל כשהוא ראש הממשלה. כך מפרסם הפרשן הפוליטי של 'ישראל היום', מתי טוכפלד ב'ישראל היום'.

נתניהו לא מתכוון לפרוש. לא עכשיו, ולא אחר-כך. לא אחרי החלטת היועמ"ש בכפוף לשימוע, וגם לא אחרי השימוע.

בשיחות סגורות בימים האחרונים הצהיר נתניהו בפני מקורביו: "החוק ברור, גם אם יוגש נגדי כתב אישום-אני לא הולך". בליכוד מאיימים: "אם יפרסם את החלטתו לפני הבחירות, מנדלבליט יותקף ללא רחמים".

נזכיר, כי ראש הממשלה מרבה לחזור ולשנן בשנה האחרונה את הסיסמה, "לא יהיה כלום, כי אין כלום", כשהוא מתכוון לשכנע את בוחריו, כי מדובר בעלילות שווא וכי כל התיקים בהם הוא חשוד ייסגרו בזה אחר זה ללא כתב אישום.

ובינתיים, יו"ר 'הליכוד' והמועמד מטעמה לראשות הממשלה, רווה נחת מהסקרים, כשהאחרון מנבא לו 31 מנדטים.

מ'הליכוד' נמסר בתגובה לפרסום: "הטענה כאילו ראש הממשלה נתניהו אמר את הדברים איננה נכונה, מכיוון שראש הממשלה נתניהו לא דיבר עם איש בעניין זה".

"אף אחד בליכוד לא מאיים על היועמ"ש. האיומים והלחצים להגשת כתב אישום נגד נתניהו בכל מחיר ובכל מקרה - מגיעים יום-יום מהשמאל והתקשורת", כך לשון התגובה המלאה.

בנימין נתניהו כתב אישום אביחי מנדלבליט בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד