י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ברוך דיין האמת

ביתר: אם ל-14 ילדים נפטרה מהמחלה

בגיל 66 הלכה לעולמה רעייתו של אחד המחנכים בתלמוד תורה ויז'ניץ בירושלים, לאחר מחלה קשה | רכשה בחייה חלקה בבית העלמין, כדי שהמימון לא יפול נטל על 14 ילדיה | הותירה בן אחד שלא זכתה להשיאו

ביתר: אם ל-14 ילדים נפטרה מהמחלה
pixabay

ברוך דיין האמת: בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, נפטרה הבוקר (חמישי), האישה החשובה מרת סאסא שושנה גרינבוים ע"ה, לאחר שחלתה בשנים האחרונות במחלה הממארת ולמרות כל הניסיונות היא השיבה את נשמתה ליוצרה בגיל 66. 

המנוחה ע"ה נולדה במושב בני ראם בט"ו אלול תשי"ב, לאביה ר' מאיר הלוי ויזל ז"ל מחשובי חסידי קרעטשניף ברחובות, ולאמה מרת פערל שתחי', שעברה את השואה האיומה והינה דמות מוכרת כיום בקהילה החרדית ברחובות. 

בהגיעה לפרקה, נישאה לבעלה הרה"ח ר' שמשון גרינבוים, מחשובי חסידי ויז'ניץ בביתר עילית, המשמש כמלמד בתלמוד תורה ויז'ניץ בירושלים שנים רבות. 

מכרי המשפחה מספרים ל'בחדרי חרדים' כי כל השנים התמסרה למען ביתה הגדול ולמען ילדיה שגידלה אותם במסירות נפלאה. גם כשמצבה היה קשה מאוד וסבלה ייסורים קשים ומרים, דאגה לקנות לעצמה חלקה בכדי שהמימון לא יפול נטל על ילדיה. 

זכתה והותירה אחריה דור ישרים מבורך - 14 ילדים בלעה"ר, כשרק אחד מהם טרם זכתה להוביל לחופה, ועשרות נכדים ונכדות. אחד מבניה, הוא העסקן החשוב הרב משה גרינבוים מעסקני העיר אשדוד. 

מסע הלוויתה היום (חמישי) בשעה 16:00 בצהריים מבית הלוויות שמגר בירושלים לבית החיים ברחובות שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

ביתר מחלה גרינבוים הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד