י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לאחר שספג איומים בעבר

אשה הזיקה לבית כנסת: "בזה לדתות אחרות"

בית הכנסת 'שערי שלום' בצפון קרוליינה, שספג בעבר איומים מצד גורמים אנטישמיים הושחת ביום חמישי האחרון על ידי אשה בת 57, שאמרה בחקירתה כי היא "היא לא אוהבת דתות אחרות"

אשה הזיקה לבית כנסת: "בזה לדתות אחרות"
זכוכית צילום: pixabay

בית כנסת שכבר היה יעד לאיומים בעבר, הושחת ביום חמישי האחרון על ידי אשה, כך פירסמה משטרת קארי, על פי הדיווח באתר CBS 17, בית הכנסת שנמצא בעיר קארי שבקרוליינה הצפונית, ניזוק על ידי בלוקים שנזרקו לעברו על ידי ליסה מארי ברנס (57) שהודתה כי היא זו שגרמה נזק לבית כנסת "שערי שלום", היא נעצרה אתמול ואמרה בחקירתה כי "היא לא אוהבת דתות אחרות".

על פי הדיווח, הוונדליזם בקהילת "שערי שלום" בקארי גרמה לנזק לדלת הכניסה ולחלונות, האשה זרקה בלוקים דרך החלונות וריססה קללות על דלת הכניסה.

משטרת קארי ממשיכה לחקור את האירוע, אך לטענת המשטרה אין שום אינדיקציה לכך שזה פשע שנאה, על אף שבית הכנסת הזה כבר ספג איומים בחודש נובמבר האחרון.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בנו בן ה-20 של שופט בית המשפט לערעורים בצפון קרוליינה, איים לפגוע בבית כנסת "שערי שלום".

ויליאם יוספוס ווארדן, נעצר בתחילת נובמבר במתחם הדירות שבו הוא התגורר. ויליאם הוא בנו של שופט בית המשפט לערעורים, שאמר בהצהרה לאחר המעצר, כי "ניתן לייחס את המעצר למחלת נפש ארוכת שנים שהבן סובל, והוא מקבל טיפול כבר תקופה ארוכה". הבן שאיים לפגוע בבית כנסת, שרף לפני חודשיים אביזר נוצרי, כך שהטענה שהוא לא שפוי מתקבלת על הדעת, כך לפי כלי תקשורת בצפון קרוליינה.

אך בסוף השבוע שוב הושחת בית הכנסת, כך שהודעת המשטרה שהאירוע לא נחקר כמקרה אנטישמי, מעוררת תהיות.

אנטישמיות צפון קרוליינה בית כנסת וונדליזם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד