י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הסדר טיעון

18 שנות מאסר למחבל שרצח את חנה בלדון הי"ד

המחבל אשר ביצע בחול המועד פסח תשע"ז פיגוע דקירה רצחני ברכבת הקלה, הורשע הבוקר כי רצח תיירת בריטית, יישלח רק ל-18 שנות מאסר וישלם למשפחתה פיצויים | המשפחה זועמת על ההקלה בעונשו

18 שנות מאסר למחבל שרצח את חנה בלדון הי"ד
מחבל שביצע פיגוע דקירה ברכבת הקלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע לפני זמן קצר (שני) את המחבל ג'מיל תמימי (58), שרצח את התיירת חנה בלדון, סטודנטית בריטית בת 20, בדקירות סכין בשעה שנסעה לתומה ברכבת הקלה בחול המועד פסח תשע"ז.

הפרקליטות טענה לעונש של 18 שנות מאסר בלבד מסגרת הסדר טיעון, וגם לא ישלם פיצויים למשפחתה של הנרצחת חנה בלדון. על פי הפרסום של שלי טפיירו ב'כאן 11', המשפחה של חנה שלחה מכתב נחרץ וזועם לפרקליטות, אך ללא הועיל.

מעצר המחבל בזירת הפיגוע

עו"ד שגיב עוזרי מפרקליטות מחוז ירושלים אמר כי "מדובר ברצח מזעזע, ללא סממן לאומני כלשהו, שבוצע על ידי אדם הלוקה בנפשו. אנו יודעים ששום עונש לא ייתן נחמה ולא יהווה מזור של ממש למשפחה הכואבת. בהתאם לכך, נוכח חומרת העבירה, ולאחר שבני המשפחה לא הביעו התנגדות לכך, טענה הפרקליטות לעונש של 18 שנות מאסר בפועל, מה שיבטיח שהנאשם בן שישים, ירצה את שארית חייו או את החלק הארי של שארית חייו מאחורי סורג ובריח".

הנרצחת חנה, הפכה מטרה למחבל - כך דווח בזמנו בערוץ 2, לאחר שפינתה את מקומה ברכבת לאם עם תינוק ועברה לעמוד ליד דלת הרכבת הקלה.

חנה למדה באוניברסיטת בירמינגהאם לתואר בדת, תאולוגיה וארכאולוגיה והגיעה לישראל בינואר 2017 במסגרת תכנית חילופי סטודנטים באוניברסיטה העברית.

הרשעה ברצח פיגוע דקירה חנה בלדון עונש מאסר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד