י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בצל הביקור בברזיל

מזל טוב: נכדה חרדית רביעית לנתניהו

ב'הדסה הר הצופים' חבקו בני הזוג דניאל ונועה רוט את לידת הצאצא הרביעי - נכדתו לראש הממשלה שר הביטחון ושר החוץ בנימין נתניהו, השוהה בימים אלה בברזיל | מזל טוב

מזל טוב: נכדה חרדית רביעית לנתניהו
ראש הממשלה נתניהו עם כיפה לראשו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד ראש הממשלה בנימין נתניהו שוהה בביקור ברזיל, בתו החרדית נועה רוט ילדה בת בשעה טובה ומוצלחת. מדובר בילד הרביעי במשפחה, לאחר שני בנים ובת. 

בתו של ראש הממשלה נועה נשואה לאיש העסקים ר' דניאל רוט והם מתגוררים בשכנות סנהדריה המורחבת בירושלים, שם הוא נחשב לאחת הדמויות האצילות בשכונה. 

הלידה בשעה טובה התקיימה אמש (ראשון) בבית החולים 'הדסה הר הצופים' בירושלים, כך נודע ל'בחדרי חרדים'. 

יצוין כי היחסים בין ראש הממשלה לבתו קרירים. העיתונאי בן כספית כותב בספרו 'נתניהו - ביוגרפיה' כי "מרגע שנכנסה שרה לחייו של ביבי, צנחה התעניינותו בנועה באופן קיצוני. מותה של צילה, אמו וסבתה של נועה, נעץ את המסמר האחרון בארון הקבורה של היחסים בין נתניהו לבתו".

אך מקורבי המשפחה מספרים ל'בחדרי חרדים' כי יש קשר בין ראש הממשלה לחתנו, בתו ונכדיו החרדים והם לא יודעים עדיין על שיחה שהתקיימה מברזיל לאחל מזל טוב לבת, יתכן ושיחה כזו התקיימה, אך אין להם אישור לדבר. 

לנו לא נותר אלא לאחל מזל טוב. 

יצוין, כי מאז חמישי בערב, שוהה ראש הממשלה בנימין נתניהו עם רעייתו שרה ובנו יאיר בברזיל, לשם הגיע לרגל השבעת נשיא חדש - ז'איר בולסונארו, הנחשב לידיד ישראל.

נועה רוט בנימין נתניהו לידה ברזיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד