י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מי מדבר על אחדות

כך מתעלם הביטאון החסידי מהיו"ר הדגלאי

משקעי הבחירות המוניציפליות עדיין ניכרים לעין כל. ברקע שיחות האחדות היומונים החרדים ממשיכים להתעלם מהנציגים הניצים. כך למשל 'המבשר' משמיט הבוקר את שמו של "משה גפני" בידיעה שעוסקת בחוק הגמח"ים שאושר סופית בוועדת הכספים

כך מתעלם הביטאון החסידי מהיו"ר הדגלאי
מאיר פרוש & משה גפני צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ברקע השיחות לאחדות השורות ב'יהדות התורה' לקראת ריצה משותפת הבחירות לכנסת ה-21, נראה כי האחדות עדיין איננה מושלמת ויש מי שעדיין נושא עמו את משקעי הבחירות המוניציפליות שהסתיימו לפני כחודשיים. 

הדבר בא הבוקר לידי ביטוי בידיעה המתפרסמת בעיתון 'המבשר', המתייחסת למשה גפני, אך ללא איזכור שמו, רק תוארו "יו"ר וועדת הכספים".

מאז הבחירות המוניציפליות, ומאז הנתק בין סיעות 'אגודת ישראל' ל'דגל התורה' מתעלמים היומונים זה מזה החרדיים זה מזה.

השיא מגיע הבוקר, כאשר עיתון 'המבשר' מדווח בהרחבה על העברת חוק הגמ"חים בוועדת הכספים ומתעלם מהיו"ר הדגלאי ח"כ משה גפני.

העיתון דיווח כי, "לאחר כשנתיים וחצי של דיונים מורכבים, אישרה אתמול ועדת הכספים את חוק הגמ"חים לקריאה שניה ושלישית", כאשר מטרת החוק הוא להסדיר את מעמד הגמ"חים לעניין הלבנת הון.

"יו"ר הוועדה שקידם את החוק לאורך כל תקופת חקיקתו מסר", נכתב הבוקר תוך התעלמות בוטה משמו המפורש של העומד בראשה, תוך שהוא מצוטט אומר, "אני מודה לרב ליצמן על הגיבוי שנתן לי לעניין החוק הזה".

ההתעלמות מגיעה בעקבות הבחירות המוניציפליות, בהן 'דגל התורה' הלכו נגד 'אגודת ישראל' ברוב החזיתות, כאשר דגל התורה ניצחה ברובם.

משה גפני עיתון המבשר חוק הגמחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד