י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בקיאות בשירים ומצווה טאנץ

המעריץ הבלתי צפוי של אהרל'ה סמט התחתן

חתונה לא שגרתית של פראמדיק מד"א התקיימה אמש (שני) וגרמה להתעניינות גדולה ברשתות החברתיות בריקודי מצווה טאנץ סוערים | 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא מאחורי המעריץ מספר 1 של הזמר אהל'ה סמט

המעריץ הבלתי צפוי של אהרל'ה סמט התחתן
שמחת נישואי ליאור לוי צילום: באדיבות המצלם

חתונה מעניינת ויוצאת דופן התקיימה אתמול (שני) במרכז האירועים סקויה במעלה החמישה.

החתן ליאור לוי, אמנם לא מוכר למרבית הקוראים, אך מתחת לפני השטח הוא מוכר במוזיקה החסידית, בהיותו מעריץ שרוף של הזמר החסידי אהרל'ה סמט.

לוי, פראמדיק של מד"א במקצועו, המציל חיים ביום יום, שנישא בשעה טובה ומוצלחת הצליח לאחד בחתונתו את כל הזמרים והמוזיקאים החסידים שבאו לשמחו ביומו הגדול.

אחד ממכריו של לוי סיפר ל'בחדרי חרדים', כי ההיכרות של לוי עם המגזר החרדי, החלה בשבת אחת לפני כמה שנים בעודו מפנה יולדת מבית שמש בשבת לבית החולים, גילה בעלה, חסיד תולדות אהרן - שהתלווה אליה לבית החולים, כי לוי שלא היה נראה חזק בדת, מאזין מושבע של הזמר סמט ואף בקי בכל השירים שסמט מבצע, מפה לשם התגלגלו העניינים ולוי נקשר בסמט בהיכרות אישית ואף מקושר לכל הקודקודים בתוככי שכונת מאה שערים הירושלמית.

ליאור אף מחזיק בארכיונו את כל השירים של סמט מכל הזמנים והחתונות, לצד קבוצה בוואטספ הנקראת "המלאכים של סמט", החתן אף עלה לשיר במהלך השמחה כבקי ורגיל.

בחתונתו שנערכה בהפרדה מלאה, כובד בסידור הקידושין הרבי ממעזיבוז, אליו התקרב באחרונה, הקלידן האגדי הרב מאיר אדלר כובד בקריאת התנאים, בברכות כובד אהרל'ה סמט, ובברכה אחריתא היועץ הרפואי הרב שמעון ברוין, יו"ר 'ביקור חולים - יד אברהם'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מי שהיה מעורב מאחורי הקלעים בשידוך ובחתונה הוא איש החסד העסקן ר' חונה דייטש. 

רגע מרגש נרשם במהלך החופה, עת ביקש הרבי ממעזיבוז לשיר "שיר המעלות", לרפואת אביו של ליאור - דוד בן ויקטוריה לרפואה שלימה, שכמה ימים קודם לכן אושפז במצב קשה בבית החולים. 

צפו בתיעוד מהשמחה הגדולה

אהרל'ה סמט מאיר אדלר מד"א מעזיבוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד