י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

תוך זמן קצר: 10 קומות משרדים נמכרו במגדל 'בזל פארק'

קבוצת 'סופרין – וייס' המקימה את מגדל 'בזל פארק' ומשווקת ע"י 'סן חן' שוברת את השוק עם מחיר חסר תקדים להשקעה במשרד בוטיק • רק 6,800 שקלים למ"ר בבנין בן 27 קומות בלבד

תוך זמן קצר: 10 קומות משרדים נמכרו במגדל 'בזל פארק'
הדמיה של המגדל צילום: יח"צ

הצלחה חסרת תקדים: בתוך תקופה קצרה מתחילת תקופת המכירות, נמכרו עד כה כעשר קומות שלמות של משרדים, במגדל הבוטיק 'בזל פארק', במקום הטוב ביותר בגוש דן.

קבוצת סופרין וייס נדל"ן, שרכשה לאחרונה את האופציה להקמת המגדל הייחודי מציבה אתגר נדל"ני חדש כאשר היא מציעה מחיר חסר תקדים למטר רבוע במגדל משרדים ייחודי ויחיד מסוגו. את המגדל מקימה החברה כהמשך להצלחה האדירה שנחל פרויקט מגדל 'הכשרת היישוב' במתחם ה-BBC וכקודמו גם הוא משווק ע"י קבוצת 'סן חן'.

את מגדל 'בזל פארק' מתכוונת חברת סופרין וייס להקים במתווה של משרדי בוטיק יוקרתיים, המגדל יהיה בן 27 קומות וישתרע על שטח של 40 אלף מ"ר בלבד, המגדל צופה לנוף המרהיב של הפארק האקולוגי החדש ושכונת לב המושבות החדשה, מה שישמור על איכות החיים והייחודיות של העסקים.

המגדל מיועד למשרדים בלבד זאת נוכח הערכת שוק לפיה ההשקעה הנדל"נית המשתלמת ביותר כיום היא במשרדים ולא בדיור, בגלל המיסוי הנמוך, שכר הדירה הגבוה יותר ותנאי המימון הטובים שמעניקים הבנקים למשרדים לעומת דיור.

מיקום המגדל נקבע גם הוא בהתאם להערכות מומחים שקבעו כי מדובר באזור החם ביותר והעתיד העסקי נמצא דווקא שם. כיום, נחשב האזור לזירת העסקים הבאה של גוש דן. המחירים המוצעים כיום לרכישת משרד לשימוש פרטי או להשקעה, נחשב עדיין זול יחסית לצפי, משום שתוך זמן קצר צפויים המחירים לעלות משמעותית עם העליה בביקושים ובמגדלי המשרדים הרבים המוקמים באזור.

הדמיה של המגדל - קרדיט: יח"צ

עם זאת, חברת סופרין וייס נדל"ן בע"מ מציעה גם היום מחיר כדאי ביותר והוא מתחיל מ-6,800 שקלים בלבד למ"ר, מחיר ייחודי לשלב זה והוא צפוי לעלות בהתאם ככל שיצטרפו עוד משקיעים לקבוצה.

המגדל ממוקם בלב אזור העסקים, מול בתי המשפט, על הקו האדום של ציר הרכבת הקלה ובמרחק אפסי מכל צירי התנועה המרכזיים. האזור נחשב פרקטי מאוד לגישה ולתנועה. כמו כן אופציות ההגעה בתחבורה הציבורית הן רבות מאוד הן באוטובוסים והן ברכבת הקלה הנבנית, מה שמהווה נתוני פתיחה מעולים למשרד מכל סוג שהוא.

צחי סופרין מנכ"ל קבוצת הנדל"ן סופרין וייס אומר כי "מדובר בנתוני הצלחה מרשימים, כאשר מניסיוננו בשיווק מגדלים קודמים, קצב מכירות כזה ממסמן כי שאר המשרדים ייתפסו גם כן במהירות ולכן מומלץ למבינים להקדים ולתפוס את מקומם בסיפור הצלחה זה".

יעקב ערבליך מנכ"ל קבוצת סן חן הוסיף כי "המדינה משקיעה מיליארדים בהקמת קו האדום בגוש דן והיא עושה זאת משום שהיא מאמינה שזה מרכז העסקים של מדינת ישראל. רכישת נדל"ן בצמידות לקו האדום מעניקה בע"ה את הסיכויים הגבוהים ביותר לעליה המשמעותית ביותר בערך הנכס".

 

נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-395-2825 

נדל"ן עסקאות נדל"ן מגדלי בסר פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד