י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אחרי שנמנעה הריסה

המתפללים הספרדים הודו לנשיא המועצת

סערת כוונת הריסת בתי הכנסת בבני ברק שנמנעה, הגיעה לסיומה במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, שהורה לראש העיר לא להרוס | המתפללים ביקשו מראש הישיבה שבית הכנסת יעמוד תחת נשיאותו

 המתפללים הספרדים הודו לנשיא המועצת
הגבאים והמתפללים במעונו של חכם שלום כהן צילום: באדיבות המצלם

גבאי ומתפללי בית הכנסת הספרדי השוכן בשיכון ה' בבני ברק, שהיה בסכנת הריסה על ידי העירייה, הגיעו אמש (שלישי) למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן ברובע היהודי בירושלים, כדי להודות על סיועו במניעת הריסת בית הכנסת.

הגבאים בישרו לראש הישיבה כי הודות לפנייתו לראש העיר רובינשטיין, נמנעה ההריסה וכי הם מזמינים את ראש הישיבה למעמד הכנסת ספר תורה לבית המדרש.

כזכור, וכפי שדווח ב'בחדרי חרדים' לראשונה, חכם שלום כהן פנה לראש העיר באמצעות נגיד עולם התורה הרב איל משיח, עמו שוחח נשיא המועצת, שהורה לו למסור לראש העיר ששום בית כנסת לא ייהרס מבלי שידבר עמו קודם.

ואכן, לאחר שהגיעו להבנות והסכמות, בית הכנסת לא נהרס. הגבאים והמתפללים הגיעו להודות לחכם שלום, שבעקבות פנייתו ובקשתו שלא להרוס מקום קדוש, המקום נשמר לטובת המתפללים.

הגבאים הגיעו מלווים בסגן ראש עיריית בני ברק גדליהו בן שמעון, שפעל כל העת לטובת בית הכנסת, יחד עם סמנכ"ל תאגיד המים בעיר.

חברי הקהילה ביקשו מראש הישיבה לקחת על עצמו את נשיאות בית הכנסת ואכן, ראש הישיבה נענה ובית הכנסת של האברכים יעמוד תחת הכוונתו.

נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן בתי כנסת איל משיח גדליהו בן שמעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד