י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"הוא יודע למה הוא שותק"

עימות האלופים: גלנט תקף - גנץ שבר שתיקה

סוף סוף, הצליח מאן דהוא לדלות איזו שהיא מילה מבני גנץ וגם זו נמסרה מטעמו ולא בקולו. מדובר בשר יואב גלנט שערק מ'כולנו' ל'ליכוד', שתקף במהלך השבת את גנץ וזה לא נשאר חייב, והגיב עם צאת השבת

עימות האלופים: גלנט תקף - גנץ שבר שתיקה
יואב גלנט/בני גנץ צילום: מרים אלסטר/תומר נויברג, פלאש 90

 94 יום לבחירות, ובעוד שהרמטכ"ל לשעבר בני גנץ שהקים מפלגה עדיין שותק, יוצא היום (שבת) האלוף לשעבר יואב גלנט במתקפה על עמדותיו, כאשר גנץ לא נותר חייב ושבר שתיקה ממושכת.

"בני גנץ שותק", אמר האלוף יואב גלנט שהיה מועמד שר הביטחון אהוד ברק לכהן כרמטכ"ל וברגע האחרון הוחלף על ידי גנץ. "אני חושב שהוא יודע למה הוא שותק. גם אני יודע למה הוא שותק וגם אלפי קצינים וחיילים ששירתו תחת פיקודנו יודעים למה הוא שותק. כשאין לך מה להגיד אתה לא מדבר".

גלנט שנחשב גם הוא למתון ודי שקט, אמר את הדברים בפאנל 'שבתרבות' בנס ציונה. הוא הוסיף לתקוף כשנשאל על אפשרות של חיבור בין שני הרמטכ"לים בני גנץ ובוגי יעלון, כשאמר לעיתונאית דפנה ליאל, "זהו חיבור בין אחד שאין לו דעה, לבין אחד שאין לו מנדטים".

שר הקליטה רמז על כך, שהרמטכ"ל גנץ מחזיק בעמדות 'שמאלניות', כאשר חזר על דברי ראש המשמלה נתניהו ואמר כי, "התמונה ברורה ואני לא אתערב איך השמאל מחלק את המנדטים שלו".

כאמור, הרמטכ"ל לשעבר גנץ, השומר על שתיקה בחודשים האחרונים, כאשר מפלגתו 'חוסן לישראל', זוכה לתוצאה דו ספרתי של מנדטים בכל הסקרים לא נשאר חייב והגיב לראשונה למתקפה נגדו, ומטעמו נמסר כי, "עם ישראל צריך שיח אחר, ממלכתיות ומנהיגות אחרת".

יאמר לזכותו של גנץ כי לעומת תוקפו שאמר את הדברים תוך חילול שבת, לא הגיב מיידית והמתין לצאת השבת. העיתונאית מורן אזולאי מ'ynet' החמיאה לו על כך וצייצה בחשבון הטוויטר שלה: גלנט מדבר במהלך השבת על גנץ, אצל גנץ מחכים לצאת השבת ואומרים: "עם ישראל צריך שיח אחר, ממלכתיות ומנהיגות אחרת".

נזכיר, כי גלנט עזב במהלך השבוע שעבר את מפלגת 'כולנו' של שר האוצר משה כחלון ועבר להתמודד בפריימריז של 'הליכוד'. עקב כך נאלץ להתפטר מהכנסת וכן מתפקידו כשר השיכון. נתניהו שרצה את האלוף כחבר קבינט מינה אותו עוד באותו היום לשר הקליטה, כדי שיוכל לכהן כחבר בקבינט המדיני-בטחוני.

בתוך כך, ב'ערוץ עשר' דווח בסוף השבוע, כי הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, נפגש בימים האחרונים מספר פעמים עם בני גנץ וכי הוא הוא שוקל בחיוב להצטרף למפלגתו.

יואב גלנט בני גנץ בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד