ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
גינויים מכל הכיוונים

הפלסטינית הושבעה וניבלה פיה נגד טראמפ

חברת קונגרס פלסטינית ביזתה את טראמפ בכינויים מבישים בנאום שנשאה בשבת | טראמפ הגיב: "היא ביישה את עצמה, אני חושב שזה מאוד לא מכובד לארצות הברית של אמריקה". אל הגינויים הצטרפו רבים גם מהדמוקרטים

הפלסטינית הושבעה וניבלה פיה נגד טראמפ
טראמפ צילום: רויטרס

הפלסטינית הושבעה לחברת קונגרס, וניבלה את פיה נגד טראמפ בצורה מחפירה.

חברת קונגרס ראשידה טאליב, מדטרויט מישיגן שבארה"ב, קיללה וניבלה את פיה כשדיברה עם תומכיה בסוף השבוע, לאחר שהובעה, "אנחנו נעמיד את הנשיא בפני הדחה, את ה.... הזה", 'בחדרי חרדים' נמנע כמובן מלכתוב את הדברים שאמרה.

את הדברים אמרה כמה שעות לאחר השבעתה, וגרמה לסערה. למרות זאת, היא הגיבה בחשבון הטוויטר שלה וכתבה, "אני לא מתנצלת ולא חוזרת בי, אני תמיד אומרת את מה שאני חושבת".

טאליב היא בתם של מהגרים פלסטינים, והפכה למועמדת המוסלמית הראשונה של בית המחוקקים של מדינת מישיגן לפני עשור. היא נראתה במסיבת הניצחון שלה עטופה בדגל פלסטיני.

היא ידועה כאחת המבקרות החריפות של הנשיא דונלד טראמפ, היא נעצרה לפני שנתיים על הפרעה לנאום שנשא טראמפ בדטרויט. בראיון לתקשורת הבריטית אמרה אז טאליב על הסיוע הצבאי והכספי שנותנת ארה"ב לישראל, "אם תיהיה הצבעה לגבי סיוע צבאי לישראל, אני בוודאי אצביע נגד".

לאחר שעוררה סערה, הגיעו גינויים משתי המפלגות, הרפובליקנים והדמוקרטים גינו, היו גם כאלה שצידדו בדברים שאמרה, "הדברים שאמרה לא ראויים, והם לא מתאימים לנו כאומה, אך טראמפ עצמו אמר דברים לא פחות גרועים", כך התבטאו מספר פוליטיקאים.

טראמפ הגיב על כך ואמר, "היא ביזתה את ארה"ב, הדברים שאמרה מבישים, זאת מישהי שאני לא מכיר, אני מניח שהיא חדשה, אני חושב שהיא ביישה את עצמה, אני חושב שזה מאוד לא מכובד לארצות הברית של אמריקה".

פלסטינית חברת קונגרס דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד