י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כך תרתמו את האינטרנט למעבר דירה מוצלח

אם לוקחים את שירותי ההובלות הוותיקים ומשלבים אותם עם חידושים טכנולוגיים בעולם האינטרנט, מקבלים תמהיל מעולה של כלים שיכול לסייע לכם לעבור דירה באופן יעיל, מהיר והרבה יותר זול אך כמו בדברים אחרים בחיים – הכל עניין של לדעת לנצל את היתרונות ולרתום אותם לצדכם

כך תרתמו את האינטרנט למעבר דירה מוצלח
הזמנת מובילים במעבר דירה צילום: 123RF

אם לוקחים את שירותי ההובלות הוותיקים ומשלבים אותם עם חידושים טכנולוגיים בעולם האינטרנט, מקבלים תמהיל מעולה של כלים שיכול לסייע לכם לעבור דירה באופן יעיל, מהיר והרבה יותר זול אך כמו בדברים אחרים בחיים – הכל עניין של לדעת לנצל את היתרונות ולרתום אותם לצדכם.

הכירו את הכלים האינטרנטיים שיכולים להפוך מעבר דירה מסורבל ויקר למעבר מהיר וזול בעשרות אחוזים.

חוות דעת והמלצות על מובילים

איסוף חוות דעת על מובילים וחברות הובלה באינטרנט יכול להיות עסק מבלבל ולעתים קרובות אפילו מסוכן. עם כל כך הרבה פייק ניוז תהיו בטוחים שאחוז ניכר מההמלצות שרצות ברשת אינו נכון ונכתב על ידי מקורבים לחברת ההובלה או על ידי המובילים עצמם.

למרות זאת, אם מחפשים המלצות בדרך הנכונה, האינטרנט יכול להיות כלי מצוין שחוסך לכם הרבה זמן ואת ההתעסקות עם מובילים חאפרים. אז מה זאת דרך נכונה? תחשבו שיכולתם לשאול את כל מי שאתם מכירים וסומכים עליהם אם הם עברו דירה לאחרונה והאם הם מכירים מובילים מומלצים? נשמע מסובך אבל עם הרשתות החברתיות השונות זה הופך להרבה יותר פשוט ומהיר.

צריכים לעבור דירה? פרסמו סטטוס בפייסבוק בו אתם שואלים חברים ומכרים על חברת הובלה מומלצת ותופתעו לראות איזו רשימה מכובדת ניתן לקבל בתוך כמה שעות.

השוואת מובילים בדרך מהירה ויעילה

כולנו יודעים שהדרך הטובה להשיג את העסקאות הטובות ביותר היא להשוות מחירים ולהתמקח. בדרך הזאת אפשר להשיג את העסקאות המשתלמות אך מה עושים כשצריכים להוביל דירה? כאן המצב מעט שונה משום שאתם צריכים למצוא מובילים שיהיו מתאימים וערוכים, זמינים ורק אז להתחיל ולהתמקח איתם. אין ספק שמדובר בתהליך ארוך ובלתי יעיל אך מה אם היינו מספרים לכם שאתם יכולים להשוות מובילים באזור המגורים שלכם, לבחור בהצעה הכי משתלמת ולחסוך כסף וזמן?

זה בדיוק מה שעושה אתר האינטרנט ASK5 שעוזר לכם להשוות הצעות מחיר של מובילים מומלצים ואפילו עושה את זה באופן מעניין במיוחד מאחר שכל הצעות המחיר ניתנות ממובילים שמתאימים לכם מבחינת השירות שאתם צריכים, אזור העבודה ואפילו הזמינות כך שכל ההצעות ניתנות ממי שרוצה ויכול לבצע את ההובלה שלכם.

אם זה עדיין לא שכנע אתכם, כנראה שהדבר הבא יעשה את העבודה – כל ההצעות ניתנות על בסיס תחרותי. כלומר, מי שמגיש לכם הצעת מחיר יודע שאתם עומדים לקבל כמה הצעות ושתבחרו במחיר הכי משתלם ולכן כולם מנסים להוריד מחירים ככל שניתן ובכך אתם חוסכים לא רק את הזמן שדרוש לסינון הצעות מחיר רלוונטיות אלא גם לא נדרשים להתמקח והמחירים שניתנים כבר נמצאים ברף הנמוך.

הזמנת קרטונים למעבר דירה באינטרנט

אם אתם מעל גיל 30, אתם בטח יודעים שכדי להשיג קרטונים וארגזים למעבר דירה היה צריך ללכת למקומות שונים כמו הסופר מרקט השכונתי ולהסתפק בקרטונים ששמשו לאחסון של מוצרי חלב על מנת לארוז את הבגדים והצלחות.

גם כאן השינוי הטכנולוגי מביא אתו כמה בשורות כשהמרכזית שבהן היא היכולת להזמין קרטונים וארגזים למעבר דירה אינטרנט ולקבל את המוצרים שהוזמנו לביתכם באמצעות שליח.

מעבר לכך צריך לקחת בחשבון שמדובר בקרטונים וחומרי אריזה נקיים שמתאימים למעבר דירה בגדלים וסוגים מגוונים שמתאימים לכל צורך וכך לצד קרטונים גדולים לאריזת מצעים, ניתן למצוא קטנים וחזקים שמתאימים לאריזת כלי מטבח וכל זה לצד חומרי אריזה שונים שאתם עשויים להזדקק להם כגון ניילון בועות (פצפצים), סרטי הדבקה ועוד.

עדכון כתובת מגורים באופן מקוון

עוד משימה שצריך לבצע במעבר דירה היא לעדכן את כתובת המגורים החדשה בקרב מוסדות שונים כמו משרד הפנים, העירייה, בנק, חברות אשראי וכו'.

גם כאן האינטרנט יכול לסייע לכם במגוון דרכים ובעוד שבאתר של משרד הפנים ורשויות מקומיות שונות ניתן לעדכן את הכתובת באופן מקוון מבלי לצאת מהבית ובחינם – ישנם אתרי אינטרנט שיעדכנו שלל מוסדות ועסקים פרטיים כמו חברות ביטוח ובנקים בעבור תשלום של כמה עשרות שקלים. פשוט מזינים את הכתובת הישנה ואת החדשה והמערכת כבר תשלח את הבקשה לכל מוסד וגוף שתבחרו.

רעיונות וטיפים לאריזה ומעבר דירה

כמעט כל מעבר דירה מלווה בשאלות מסוגים שונים וכל אחד מעוניין לקבל מידע אחר – החל בטיפים לאריזה יעילה של הדירה ועד לשאלות שנוגעות לדרך ההתקשרות עם חברות תקשורת, טלוויזיה, חשמל וגז.

האינטרנט מהווה את מאגר הנתונים הגדול בעולם ומה שיפה עוד יותר – הכל בחינם ונגיש בלחיצת כפתור מתי שרק תרצו כך שכל אחד יכול להפוך מחסר הבנה למומחה במעבר דירה בתוך זמן קצר.

אז אם אתם עדיין תקועים אין שם במעבר הדירה שלכם לפני שני עשורים, תתחילו להתקדם. היעזרו באינטרנט ובכלים שהבאנו ותגלו כיצד עוברים דירה באופן מוצלח, מהיר וזול.

מעבר דירה מגורים כתובת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד