י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פרסום ראשון

המו"מ עם ש"ס תקוע, הסגן התגייס לסייע

המשא ומתן בין ראש העיר הנבחרת בבית שמש עליזה אבוטבול וסיעת ש"ס המקומית נקלע למבוי סתום | סגן ראש העיר פתח תקווה, אוריאל בוסו גוייס בכדי לפתור את המצוקה | מסתמן: המועצה הדתית תישאר בידי ש"ס

 המו"מ עם ש"ס תקוע, הסגן התגייס לסייע
בוסו צילום: יעקב כהן

פרסום ראשון: כשלושה חודשים מאז נבחרה עליזה בלוך לראשות עיריית בית שמש, המגעים בין נציגי ש"ס לראש העיר ואנשיה הגיעו למבוי סתום, סגן ראש העיר בפתח תקווה התגייס לסייע.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בימים האחרונים התגייס סגן ראש העיר אוריאל בוסו למאמצים לנסות להגיע לסיכום פוליטי בין נציגי ש"ס לראש העיר עליזה בלוך ולהצטרפות לקואליציה העירונית. בוסו אף נועד עם ראש העיר בשבוע שעבר.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בש"ס מחזיקים בטיוטת הסכם קואליציוני שטרם נחתם, בו מתחייבת בלוך להקים אגף תרבות תורנית בעיר בית שמש עם תקציב ראשון של כחצי מיליון שקל, בנוסף למספר תיקים נוספים שלא חולקו ובהם תיק שפ"ע.

בש"ס מסרבים נכון לשעת כתיבת השורות לקבל את תיק שפ"ע וזאת מאחר ולא ניתן לפעול בתיק חסר התקציב, בשעה שהתושבים המקומיים דורשים לראות ולהרגיש את שיפור פני העיר ברחבי העיר המלוכלכת.

גם תפקיד החצי סגן שנותר עומד בספק, זאת משום שהבית היהודי שקיבלה את תפקיד ניהול המועצה הדתית לא תוכל לשלוט במועצה, שכן לא ניתן להעביר את התפקיד רק בגלל הבחירות, מה שמעלה את האפשרות כי הבית היהודי תקבל את תפקיד הסגן ואולם ש"ס תמשיך להחזיק במועצה הדתית.

אוריאל בוסו מצידו אינו מכחיש את מעורבותו בעיר בית שמש, אך לטענתו הוא נכנס לתמונה בעקבות קשרים שהוא מחזיק עם אנשי בלוך ואנשי ליכוד בכירים בעיר. הסגן מפתח תקוה מסרב לשוחח על המו"מ ועל כך שישנה טיוטת הסכם בידי ש"ס המקומית.

בתוך כך, הערב יקיימו בש"ס כינוס עם מנהלי ורבני הקהילות הספרדיות בעיר בו יקבלו "עדכון לגבי המשא ומתן הקואליציוני", על ידי מנכ"ל התנועה חיים ביטון, שניהל את המו"מ קודם כניסתו של בוסו לתמונה. באירוע צפויים להשתתף בנוסף, ח"כ מיכאל מלכיאלי וראש העיר היוצא משה אבוטבול.

בית שמש אוריאל בוסו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד