י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ריח בחירות? הגר"ד יוסף כבש את נתיבות • גלריה

הגר"ד יוסף ערך בסוף השבוע סיור מקיף בעיר נתיבות ומסר שורה של שיעורי תורה בבתי המדרש, עולם הישיבות ותלמודי התורה של התנועה • "זאת מהפכה שצריך לשמור עליה ולהמשיך להחזיר את העטרה ליושנה" • צפו בגלריה

ריח בחירות? הגר"ד יוסף כבש את נתיבות • גלריה
הגר"ד יוסף במהלך הסיור במוסדות צילום: באדיבות המצלם

חבר מועצת חכמי התורה ויו"ר רשת החינוך 'בני יוסף' ערך ביום חמישי האחרון סיור מקיף בעיר נתיבות ומסר שורה של שיעורי תורה במקום.

לסיור התלוו חבר הנהלת רשת החינוך בני יוסף הרב משה פינטו וסגן ראש עיריית נתיבות (ש"ס).

במהלך שהותו בעיר אמר הגר"ד יוסף כי לימוד התורה שיוצא מהעיר הספרדית הוא התגשמות החזון של החזרת העטרה ליושנה.  "כשאני רואה את כל תלמודי התורה, בתי המדרש והכוללים אני מבין מה חזה  אבי מו"ר זצוק"ל במהפכה שיזם. 

אני רוצה להגיד לכם כי התמונה המדהימה הזאת מגיעה לאחר עמל של שנים רבות ואנחנו מחוייבים להמשיך לשמר ולהרים אותה קדימה. אנחנו  לא מפסיקים לחשוב מה עוד ניתן לעשות כדי להמשיך את המהפכה".

 במהלך דבריו סיפר הגרד יוסף כי בכוונתו להמשיך לערוך סיורים מקיפים בכל עיר ועיר על מנת לשפר ולהחזיר את העטרה ליושנה והוסיף כי "מסיור לסיור פריחת עולם התורה רק הולכת וגוברת והמהפכה של מרן ממשיכה".

בין הסיורים שערך בתלמודי התורה ובבתי הספר של רשת בני יוסף בעיר מסר הגר"ד יוסף גם שיעורי תורה בכולל של הרב יעקב ישראל איפרגן (הרנטגן), בישיבה לצעירים של הרב יורם אברג'יל זצוק"ל ובכולל של הרב אברג'יל. 

חבר הנהלת הרשת הרב משה פינטו שהצטרף לסיור של הגר"ד יוסף מסר אף הוא שיעורי תורה מקבילים בזמן שיעוריו של הגר"ד יוסף.

הרב דוד יוסף נתיבות בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד