ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ההתקפות לא חודלות

חבר הקונגרס: טראמפ השתלט כמו היטלר

בעידן של נשיא שלא חושש מלהשתלח לפעמים בצורה מוגזמת, יש מי שמתחרים בו ולפעמים מגזימים עוד יותר ממנו. חבר קונגרס מג'ורג'יה תקף את טראמפ במילים קשות ואמר כי הוא "השתלט" על המפלגה הרפובליקנית כמו שאדולף היטלר ימ"ש השתלט על גרמניה

חבר הקונגרס: טראמפ השתלט כמו היטלר
חבר הקונגרס האנק ג'ונסון צילום: צילום מסך

חבר הקונגרס האנק ג'ונסון מג'ורג'יה, תקף את הנשיא טראמפ באסיפה באטלנטה בסוף השבוע ואמר כי באמריקה יש "איש עם סמכות גזענית, אנטי מהגרים במשרד הגבוה ביותר במדינה".

ג'ונסון המשיך להשתלח בטראמפ, ואמר כי הוא "השתלט" על המפלגה הרפובליקנית כמו שאדולף היטלר ימ"ש השתלט לפני מלחמת העולם השנייה על גרמניה.

לאחר מכן הוא המשיך למתוח ביקורת על מצביעי טראמפ, וטען כי הם "מבוגרים, משכילים פחות, פחות משגשגים ומתים מוקדם מדי מאלכוהול".

"דונלד טראמפ ואלו שתומכים בסיסמה שלו לעשות את אמריקה שוב גדולה יותר, הם מבוגרים, וחלקם מתים מוקדם, אורך החיים שלהם הולך ופוחת, ורבים מהם מתים מאלכוהוליזם, ממנת יתר של סמים, ממחלת כבד, או פשוט מלב שבור".

הדברים מגיעים על רקע דברים לא פחות מזעזעים, שאמרה חברת הקונגרס ממוצא פלסטיני, ראשידה טאליב, שכינתה את טראמפ בתיאור מזוויע מול תומכיה.

בשבוע שעבר אמר המשפטן היהודי אלן דרשוביץ, פרופסור למשפטים מאוניברסיטת הרווארד, כי ההשוואה בין טראמפ להיטלר היא "הצורה האכזרית ביותר של זילות השואה".

דרשוביץ הגיב לכמה אנשי תקשורת שהשוו את הנשיא טראמפ למפלגה הנאצית, וכן דו"ח שמראה כי 41% מהאמריקאים, "לא יודעים מה היה באושוויץ".

"כל מי שמשווה את טראמפ או כל אחד אחר להיטלר הוא מכחיש שואה", אמר דרשוביץ, "כי מה שהם אומרים, 'טוב, לא היו תאי גזים, לא היה מחנה אושוויץ, לא היתה תוכנית להרוג שישה מיליון יהודים, על ידי ההשוואה הזאת, הם מוזילים את השואה".

חברי קונגרס אדולף היטלר דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד