י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ראש בראש > היסטורי

היום המכריע: יצחק רביץ או יענקי פלאי

אחרי כ-22 שנים, בהן כיהן אברהם רוזנטל ז"ל כראש המועצה, יצאו תושבי היישוב הסמוך לירושלים לבחור דמות חדשה שתשב על כסאו ותנהל את צורכי הרבים בחמש השנים הקרובות | האם יהיה זה יצחק רביץ שהוצנח מביתר עילית או שמא תושב המקום יענקי פלאי המתמודד עצמאית  

היום המכריע: יצחק רביץ או יענקי פלאי
יצחק רביץ / יענק פלאי צילום: דוד כהן, פלאש 90 / שלומי כהן

בתום תקופה סוערת במיוחד, לאחר שני מערכות בחירות, תושבי המועצה המקומית טלזסטון יכריעו היום (שלישי) מי ינהל אותה בחמש השנים הקרובות.

המועמדים הם: יצחק רביץ, שהעביר את כתבות מגוריו מהעיר ביתר עילית לטלזסטון ויעקב פלאי, תושב המקום שלא זוכה לתמיכה רבנית.

הקלפיות נפתחות בשעה זו, כאשר 3,205 בעלי זכות בחירה, יצאו להצביע בחמש קלפיות שיסגרו הערב בשעה 22:00, אז תחל ספירת הקלפיות ועד להכרזה הסופית על המנצח.

כזכור, הבחירות במועצה המקומית סערו עוד בסיבוב הראשון, לאחר שיצחק רביץ העביר את כתובת מגוריו ליישוב וזכה לתמיכת 'דגל התורה', כאשר ראש המועצה המכהן אברהם רוזנטל ז"ל סירב לפרוש מתפקידו וביקש להשלים לכל הפחות עוד קדנציה אחת.

לבסוף, חשפנו כאן ב'בחדרי חרדים', כי שעות קודם הגשת הרשימות, הגיעו הצדדים להסכם, כי לא יקיימו בחירות וזאת לאחר שאברהם רוזנטל הסכים לכהן כראש המועצה למשך 12 חודשים ולאחריהם יתפטר, לטובת יצחק רביץ שיכהן עד אז כסגן.

אלא שלמרבה הצער, שבועיים לאחר הבחירות, לקה ראש המועצה בליבו והלך לעולמו במפתיע, כאשר הוא מותיר את היישוב מיותם ושרוי בהלם ואבל עצום.

עם פתיחת מערכת הבחירות המחודשת, הסערה חזרה לישוב הקטן, כאשר למרות הוראת גדולי ישראל, שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, שהורו לא להתמודד מול יצחק רביץ, "שאין לפרוש מן הציבור ח"ו" נכתב.

אלא שהיה מי שבחר כן להתמודד - יעקב פלאי, איש נדל"ן מוקמי שהגיש את מועמדותו, כאשר הוא לא זוכה לתמיכת רבנים ביישוב ומחוצה לו, על כל פנים לא בפומבי. 

הערב בסביבות חצות ליל כבר נדע את זהותו של המנצח ובא לציון גואל, בתקווה שלא תתרגש סערה חדשה ביישוב המנומנם שזכה באחרונה לכותרות מוגזמות ביחס לגודלו וסך תושביו.

יעקב פלאי יצחק רביץ טלזסטון בחירות מוניציפליות קרית יערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד