ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מתקפה חסרת תקדים

לפיד: "נתניהו מתנהג כאחרון העבריינים"

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, תוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו: "חשוד בעבירות פליליות חמורות לא יכול להיות ראש ממשלה" • מתייחס לראשונה לנאום רה"מ אמש: "זו הייתה הודעה היסטרית - נתניהו קורס תחת הלחץ, משתלח בשלטון החוק בשידור חי ומתנהג כאחרון העבריינים"

לפיד: "נתניהו מתנהג כאחרון העבריינים"
יונתן זינדל, פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד נשא הערב (שלישי) את נאום הפתיחה של מערכת הבחירות בכנס פתיחת הקמפיין של מפלגת יש עתיד: "אנחנו פה בשביל לנצח".

במהלך הנאום מתח לפיד ביקורת חריפה על נתניהו והתייחס לראשונה לנאום של נתניהו אמש: "אתמול קיבלנו הוכחה סופית למה חשוד בעבירות פליליות חמורות לא יכול להיות ראש ממשלה. זו לא היתה הודעה דרמטית, זו היתה הודעה היסטרית, נתניהו קורס תחת הלחץ".

"מדינה עם אתגרים מורכבים לא יכולה להרשות לעצמה ראש ממשלה עם עצבים רופפים. השתלח בשלטון החוק בשידור חי כאחרון העבריינים. לא ניתן לו לגרור את המדינה איתו ביחד בדרך למטה".

לדברי לפיד: "אנחנו פה בשביל לנצח. יותר מדי מונח על הכף. אנחנו ננצח, כי רוב אזרחי ישראל לא רוצים ראש ממשלה שכל מה שמעניין אותו זה כתבי האישום שלו. הם אנשים ישרים. הם מבינים שזה מסוכן שהוא מנסה לפרק את שלטון החוק".

עוד הוסיף לפיד: "זה מסוכן שהוא תוקף את היועץ המשפטי שהוא בעצמו מינה, את פרקליט המדינה שהוא בעצמו מינה, את המפכ"ל שהוא בעצמו מינה, את עדי המדינה שהיו האנשים הכי קרובים אליו, את המשטרה, בתי המשפט, אפילו את מפקדי צה"ל. תקף גם אותי. אני גאה להיות חלק מהרשימה הזו. גאה!".

לדברי יו"ר יש עתיד: "צריך להגיד לנתניהו גם תודה על העבר. עשה גם דברים טובים. אבל אחרי אתמול ברור שאי אפשר להמשיך ככה. הוא כבר לא יטפל בשום דבר שנוגע לחיים האמיתיים של אנשים אמיתיים. זה לא מעניין אותו. אותנו כן. אותנו זה כל מה שמעניין".

מהליכוד נמסר בתגובה לדברי לפיד: "ההודעה של לפיד תהיה דרמטית רק אם הוא יגלה סוף סוף לציבור בביתו של איזה איש עסקים הוא קיים את עשרות הפגישות הסודיות שלו עם נוני מוזס, כשהוא נתן לו את החוק לסגירת ״ישראל היום״ וקיבל סיקור אוהד בידיעות אחרונות ו-ynet".

עוד נמסר כי "תגובת הליכוד פורסמה עוד לפני שלפיד התחיל לדבר מפני שברור מראש שגם הערב הוא ידבר הרבה בלי להגיד כלום".

יאיר לפיד בנימין נתניהו ראש ממשלה התקפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד