י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ליצמן משיב אש ללפיד

"לא נקבל הטפות מהפוליטיקאי המזגזג ביותר"

לאחר שהטיח בו האשמות, סגן שר הבריאות ליצמן מגיב ללפיד: "לא נקבל הטפות מהפוליטיקאי המזגזג ביותר, שעסוק בלהשכיח את היותו שר אוצר מהכושלים שידעה ישראל"

"לא נקבל הטפות מהפוליטיקאי המזגזג ביותר"
צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר שתקף את התנהלותו במשרד הבריאות ואת הציבור החרדי, ליצמן משיב אש ליאיר לפיד שעמו הוא לא משוחח כבר כחמש שנים ואומר כי מפלגתו בנויה משנאה.

לפיד, שהשיק היום את הקמפיין שלו לבחירות הקרובות, אמר כי הוא ישים סוף לכפייה הדתית והבטיח הבטחות משל היה המשיח החדש.

לדבריו: "אני יכול להכנס מחר בבוקר למשרד ראש הממשלה ולהתחיל לעבוד. מחר בבוקר. להוריד את הפקקים. לקצר את התורים במיון. להחזיר את ההרתעה מול החמאס בעזה".

עוד הבטיח לפיד כי הוא מסוגל "ללכת לועידה אזורית ולהתחיל את ההיפרדות מהפלשתינים. לשים סוף לכפיה החרדית. נבטל את חוק המרכולים, נחזיר את חוק הגיוס, נחזיר את לימודי המתמטיקה והאנגלית".

לפיד תקף את ליצמן: "סבא וסבתא מחכים במיון בגלל הפוליטיקה. בגלל שסגן שר הבריאות יעקב ליצמן יודע שצריך להוסיף לפחות 4.5 מיליארד שקל למערכת הבריאות, אבל חבר הכנסת יעקב ליצמן נלחם וקיבל 4.5 מיליארד שקל בהסכמים קואליציוניים למפלגה שלו. זה אותם מיליארדים. הכסף לא צומח על עצים".

עוד הוסיף לפיד: "החרדים ישמעו אותי עכשיו ומיד יצעקו "שנאת חרדים, שנאת חרדים". זו לא שנאה. אני לא שונא את ליצמן. לא מת עליו.... אבל זה לא קשור לחילונים וחרדים. גם חרדים חולים לפעמים. גם הסבתא שלהם שוכבת במסדרון. זה קשור למאבק על סדרי העדיפות שלנו. על הערכים שלנו. חלק גדול מהאנשים פה מאמינים באלוהים. אנחנו רק לא מאמינים בכל העסקנים שמדברים בשמו".

כאמור, מי שהשיב ללפיד הוא יו"ר אגודת ישראל סגה"ש יעקב ליצמן, שמקורביו אמרו כי "אזרחי ישראל לא יקבלו הטפות מהפוליטיקאי המזגזג ביותר, שעסוק בלהשכיח את היותו שר אוצר מהכושלים שידעה ישראל. רק אתמול הצלחנו לתקן עוול נוסף שעשו לפיד וגרמן, שביטלו בשרירות הרחבת טיפולי שיניים לילדי ישראל ואנחנו החזרנו להם את זה".

עוד אמרו מקורבי ליצמן כי "היום כולם כבר יודעים את מה שליצמן אמר מהרגע הראשון: לפיד לא השתנה ונשאר אותו דבר, איש של שנאה ומדון, שמבסס את ערכי מפלגתו על הסתה ושקרים".

יאיר לפיד יעקב ליצמן כפיה דתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד